Ga naar inhoud

Gewicht en oorlengte Bo


lizzie1981

Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hoi cindy

bedankt voor je reactie.

Kon je al aan die foto op mijn album zien dater iets mis is? Want daar lijkt het mij juist normaal. Haar oogjes zijn gewoon bruin, ik zie er niet echt een waas overheen.... ik vind het lastig haar ogen te fotograferen omdat ze zoveel beweegt! En vaak is de flits ook weer vervelend want dan knijpt ze haar oogjes dicht/ geeft het een blauwe waas op haar oog.

Ik zal straks even kijken als ik thuis ben, ik ben nu op school (mijn werk).

Hopelijk is het niet ernstig, alhoewel ik haar met alle liefde groot aan te brengen ben, blind of niet! Maar het zou voor haar niet prettig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik ook eerst thuis wat testjes doen met haar?

Weet je wat het is, we hebben een super goede DA (meerdere) maar ze zijn best wel duur. Nu heb ik alle geld van de wereld over voor mijn nijnen maar ik heb het niet in de boom groeien op dit moment. Ik ga dus het liefst echt alleen als er echt iets mis is, anders ben ik al zo weer 30 euro kwijt voor niks.

Begrijp me niet verkeerd, ik ga echt als het nodig is maar ik vroeg me af of ik thuis wat testjes kan doen met haar?

Of kunnen jullie al aan de foto zien dat het niet goed is?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig ben je al een heel eind met je meisje.Het is een proces natuurlijk .En voor zulke kleine konijntjes.Is 100 gram aan komen al heel veel.Maar je gaat de goede kant op!!

dat vind ik erg fijn te horen.De fokster van dit konijntje maartje die in het het verleden op dit forum zat.Vind ik wel dat je haar hier over moet inlichten dat ze dit konijntje in deze conditie nooit had mogen mee geven.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk ook wel dat je gelijk hebt dat ik maartje moet inlichten. Ik heb echter niet de indruk gekregen dat ze opzettelijk een zwak konijn meegegeven had, ze dacht ook echt dat Bo bij mij in goede handen was (en dat is ze ook !!).

Maar ik zal maartje wel even op de hoogte stellen. Ze fokt wel raszuivere nijnen maar volgens mij wel puur voor particulieren en niet om mee naar wedstrijden te gaan. Maar ze is wel lid van diverse bonden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het probleem is dat maartje wel lid was en of is maar nog niks geleerd heeft daar door over de conditie en erfelijke afwijkingen,Daar kun je alleen achter komen en leren als je naar de keuringen gaat met de ouders en jongen.En dat is nu juist de bedoeling wel te weten wat een goed gezond konijntje is en dingen zien bij de konijnen.In ieders belang natuurlijk.Als maartje hier van weet is het ook voor haar meschien duidelijk dat ze dit konijntje beter langer bij moeders had kunnen houden.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

bo woog 823 gram, is gisteren wel wat langer los geweest en heeft als een gek gerend hahaha!! Toch 3 gram zwaarder.

We gaan het weekend naar mijn ouders en dan gaan de nijnen nog ff mee. Ik zal Bo wel wegen maar ik weet niet of ik kan posten aangezien mijn ouders geen pc hebben. Mijn broer wel, dus misschien dat ik even bij hem thuis achter de pc kruip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

vanmorgen woog ze 865 gram, dus gaat echt goed!

Even snel een vraag van mijn andere nijn snickers; we zijn het weekend naar mijn ouders geweest en ze zijn allebei meegegaan. Dit hebben ze vaker gedaan, snickers al vanaf 8 weken.

Nu heeft S. zijn blindedarm keutels al twee dagen laten liggen. Vooral zaterdag vond ik hele trossen in zijn kooi, een beetje groen van kleur. Waar kan dit aan liggen? En is dit erg? Ik vond hem ook een beetje sloom. Hij at en dronk wel gewoon goed.

We zijn net thuis gekomen dus ben benieuwd of het snel beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .