Ga naar inhoud

Ziek konijntje


Luna Juliens

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

 

ik heb dus 3 konijntjes nu die leven. Helaas heb ik al veel tegenslag gehad met rhd en er al 3 konijne aan verloren maar gelukkig is het nu in orde. Nu is het zo dat mijn nhd bij de da is door een slechte spijsvertering en daardoor onderkoeld ze lag eerst in de coeveuze dan aan de bakster en dwangvoeding. Weet iemand hoeveel dat ik ongeveer aou kunnen kosten?

 

(en nee, ik ben niet gierig, heb deze maand ontzettend veel pech gehad met mijn dieren, dat mijn spaarpot geplunderd is)

 

Liefs luna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen dat je pech hebt achter elkaar.

 

Ik denk dat je die vraag het beste gewoon aan je dierenarts(assistente) kan vragen. De prijs kan namelijk per praktijk best verschillen. Niemand vind het raar als je er naar vraagt, en als het veel is kun je ook altijd vragen of je eventueel in termijnen mag betalen. Bij sommige praktijken mag dat als je vaste klant bent. 

 

beterschap voor je konijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een heftige verhaal. 

Vervelend dat het nu met je konijn niet goed gaat. De prijzen verschillen idd behoorlijk. Ik heb het een keer gehad bij een opname dat ik flinke korting kreeg. Hopelijk valt het mee. Ik hoop ook dat je voedster snel weer helemaal de oude is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .