Ga naar inhoud

2 Franse hangoren en de hitte


AgarDoge

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb 2 franse hangoren waar ik graag extra goed voor wil zorgen tijdens deze en aankomende hitte. Ik heb op internet gelezen dat bij een omgevingstemperatuur van ongeveer 27 graden konijnen een hitteslag kunnen krijgen. Het was vandaag 29 graden en in 2017 was het zelfs 40 graden. Nu vraag ik me af wat ik het aller beste kan doen om ze een zo veilig mogelijke ren te maken. De ren nu heeft als bodem bedekking ophoog zand en genoeg schaduw. We verversen het water ook meer dan genoeg. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Bunnylover2.0:

Ik zorg voor voldoende schaduw, verse waterbakjes, een groot bakje met water (om uit te drinken of in te kruipen voor verfrissing), een natte doek op hun dakje leggen en als ik de drinkbakjes ga verversen een klein beetje water over dz konijntjes gieten.  

Nooit een konijn nat maken! Dat trekt de groene vleesvlieg aan waardoor je maden kunt krijgen. Dus alsjeblieft nooit konijnen nat maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .