Ga naar inhoud

Vieze neusjes?


Ot&Sien

Aanbevolen berichten

Het viel me op dat Ot en Sien allebei een vies neusje hebben. Een beetje groenig lijkt het wel. Kan dit komen door de kou? Ze niezen niet, eten en drinken allebei heel goed, zijn lekker actief. Wat kan dit zijn? De haartjes bij de neusgaten zijn een beetje groenig en plat, alsof het nattig is geweest zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In hun nachthok zat al stro, maar heb het nu in het hele hok gedaan...

Er staat wel sinds vorige week een nieuw schuilhuisje in de ren en daar heb ik goedkoop, grof hooi van Happy Home op de bodem gelegd voor wat extra warmte. Is stoffig hooi, maar schud het wel altijd uit voor ik get erin doe...

 

Kan het misschien ook komen van "neuzen" in hooi waar ik bijv. peterseliesteeltjes doorheen heb gemengd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou goed kunnen hoor, dat het van (neuzen in) stoffig hooi of stro is. Het is wel toevallig dat het net bij allebei de konijnen tegelijk is, dat maakt dat kiesproblemen en luchtwegproblemen wat minder voor de hand liggen. Het kan wel, dus wel goed in de gaten houden. Maar ik vermoed dat het van stof is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .