Ga naar inhoud

Mijn konijn eet niet meer.


Pipkonijntje

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb al 3 jaar een konijntje genaamd Pip, hij heeft een jaartje bij mijn vader gewoont in verband met verhuizen. Sinds afgelopen zaterdag is hij in zijn nieuwe hok gekomen bij mijn moeder. Sinds zaterdag heeft pip ook nog maar weinig gegeten. Hij heeft een paar blaadjes wat gras en rucola gehad. Ik heb in zijn hok verse hooi en een bak voer(dit is ander voer dan hij gewend is) Hij drinkt verder wel( niet veel maar wel iets). Er is niks mis met zijn energiepeil want in zijn ren huppelt hij blij rond alles een beetje ontdekken. Dat hij niks eet baat mij zorgen, weet iemand wat ik kan doen zodat hij wel weer eet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Christaaa het is niet dat hij niks meer eet, zijn darmen staan niet helemaal stil. 

 

@Aniek hij kreeg altijd een mix van bix en snacks, at altijd alles op. Ik heb van een kennis een bak eten gekregen met een grotere bix en ook andere snacks. Ik heb ook van werk voer mee genomen wat meer lijkt op zijn eigen eten maar dit heeft hij ook niet gegeten. Mijn vader komt vandaag zijn voer brengen, wat pip altijd kreeg. Ik hoop dat hij dit wel eet. Ik heb hem witlofstukjes gegeven en een klein schilletje appel, hij heeft niet alles opgegeten maar wel iets... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .