Ga naar inhoud

Gedroogde sperziebonen


Storm5803

Aanbevolen berichten

Volgens mij heeft puik standaard op het hele knaagdierassortiment een konijn staan, ik denk niet dat dat echt iets zegt over of het voor konijnen geschikt is bij hun. 

 

Heb je deze? http://www.puik.nl/nl/product/55/puik-snacks-groentesalade-.html

Daarop staat "voor knaagdieren".  Niet voor konijnen dus ;) Ook al staat er wel een konijn op de verpakking. Ik ben met je eens dat het misleidend is en vind het ook zorgwekkend dat dit mensen motiveert om sperzieboon te voeren aan hun konijnen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die meelwormen zie ik ook elke keer weer bij konijnensnacks staan.. Toch bijzonder dat ze daar niet een beetje beter onderscheid in maken.

Al vind ik dat je überhaupt goed moet zoeken om een 'gezonde' snack te vinden. De meesten zijn toch met veel suiker en andere meuk.

Bij het gros van de dierenwinkels vindt ik niet echt geschikte snacks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2018 at 21:54 zei April:

Die meelwormen zie ik ook elke keer weer bij konijnensnacks staan.. Toch bijzonder dat ze daar niet een beetje beter onderscheid in maken.

Al vind ik dat je überhaupt goed moet zoeken om een 'gezonde' snack te vinden. De meesten zijn toch met veel suiker en andere meuk.

Bij het gros van de dierenwinkels vindt ik niet echt geschikte snacks. 

 

Groenten en kruiden vind ik de beste ‘snacks’/traktatie. Het is iets menselijks om ze een soort snoepje te willen geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef ze vaak ook gewoon een brokje uit de hand. Dat kan soms ook van een ander merk zijn dan ik eigenlijk geef ;) En dan af en toe wel een wat luxer snackje, zodat ze wel elke keer enthousiast naar mij toe komen om te kijken wat ik heb. Maar zelfs voor brokjes zijn ze eigenlijk altijd wel enthousiast. Voor mij is dat toch een soort controle, hoe enthousiast ze er voor zijn, weet je gelijk dat ze ok zijn. Plus dat het handig is als je ze moet pakken  :'D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .