Ga naar inhoud

Konijn eet wilt opeens geen ss brokken


Popiedooo

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

vraagje. Mijn konijn wilt sinds vanochtend haar SS brokken niet meer. Wel viel ze aan op een stukje Paprika. 

Vanavond weer eettijd, maar kwam niet op haar bakje af. Toen ik de andere brokken (bepair) er bij pakte, viel ze daar wel op aan. Deze brokjes gebruiken wij veel als beloningsbrokjes of snoepjes. 

Mij ben in iedergeval blij dat ze die wel eet! Dus die heeft ze nu gekregen.

Maar, dat ze haar normale ss niet eet, vind ik wel vreemd. Ook de paprika laat ze nu liggen. Ik heb de bepair brokjes met de hand gegeven, en tussendoor een ss brokje proberen te geven, maar dan hield ze meteen haar neus op! 

onze ram die doet wel normaal. 

 

Iemand suggesties? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja naar de dierenarts. Als ze niet lekker zijn laten ze hun brokjes liggen en die eten ze ook als laatste pas weer. De beaphar ruikt heel sterk, wij hebben hier een van de konijntjes die chronisch snot heeft en als hij erg ziek is eet hij dat nog wel, dan weten we eigenlijk "hoe laat het is". Succes en beterschap!

 

Ik heb hier trouwens wel iets gelezen van een aantal mensen dat de SS brokjes niet gegeten werden omdat er iets veranderd was van samenstelling door een fabrieksfout (?), is het een nieuwe zak? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Popiedooo:

Vanochtend viel ze weer normaal aan.

gister avond met het spoed nummer contact gehad. Heb ciceral en iets laxeeend moeten geven. Blijkbaar heeft dat dus geholpen..

 

Gelukkig. Maar hou haar wel goed in de gaten. Mochten er toch gebitsproblemen zijn dan is nu alleen het gevolg opgelost (buikproblemen) maar niet de oorzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .