Ga naar inhoud

Lijst met konijnkundige dierenartsen is aan een update toe!


Evee

Aanbevolen berichten

Nu de konijnenopvanglijst een eind geupdate is wil ik binnenkort ook een keer de dierenartsenlijst goed updaten. Veel dierenartsen zijn al langere tijd geleden aangemeld, maar werken niet meer bij de praktijk, of de praktijk is gestopt. In de loop der tijd hebben wij wel wat wijzigingen doorgekregen van leden of van dierenartsen zelf, en dat ook netjes aangepast. Maar de lijst is wel toe aan een grondige controle.

 

Heb je een aanpassing, of een goede dierenarts met veel konijnenkennis die zeker op de lijst moet komen, laat het dan in dit topic weten. Dan kan ik het er bij pakken als ik de lijst een update ga geven!

 

Dit is de lijst nu:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is inderdaad wel enigszins up-to-date gehouden, het is ook niet zo dat hij zo verouderd is dat we er niets meer aan hebben, zeker niet!  Maar ik wil het nu van een graag van een forum topic naar een artikel veranderen, een beetje zoals de asiellijst maken. Alles weer een keer goed nalopen en uitzoeken.

 

Om het onder de aandacht te brengen dus even dit topic, misschien hebben mensen de lijst eerder wel over het hoofd gezien en realiseren ze zich nu dat hun eigen dierenarts er misschien nog niet op staat, of al wel maar dat de gegevens niet kloppen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb goede ervaringen met Dierenkliniek Taxandria in Breda.

Ik heb een aantal keren gebeld voor advies en werd toen goed geholpen. Bij de vaccinatie worden mijn konijnen altijd grondig nagekeken. Ik heb maar een keer een ziek konijn gehad, maar dat werd heel serieus genomen (en hij is genezen). Wat ik ook fijn vind is dat ik een oproep krijg voor de vaccinaties, en toen ik belde voor een spoedafspraak buiten de openingstijden gaven ze aan wat het minimaal zou gaan kosten. Ze zijn tot 19:30 uur open.

Adres: Pieternel Koomansstraat 1, 4822WC Breda. Tel. 076 - 541 74 77, website www.dierenbreda.nl.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .