Ga naar inhoud

Sabbelen op kleding


Taco_konijn

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Sinds een tijdje hebben we iets nieuws ontdekt bij Taco: hij sabbelt op onze kleren. 

In eerste instantie corrigeerde we hem, omdat we dachten dat ie ging knagen. Inmiddels weten we dat hij de kleren alleen door zijn mond haalt en niks kapot maakt. Hij doet het met shirtjes/vestjes die we in huis hebben rondslingeren. 

We hebben er helemaal geen last van, maar zijn nieuwsgierig of iemand weet waarom hij het doet? Is het omdat onze geur eraan zit? Heeft het iets met tandjes te maken?

 

Ben erg nieuwsgierig of jullie bunnies het ook doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit doen konijnen als ze je lief vinden! Het is een soort afgeleide van jou wassen. Ze wassen dan niet jou zelf, maar spullen die sterk jouw geur hebben. Een compliment dus eigenlijk :D Mijn konijnen doen dit niet met mijn kleding (wel met mij), maar wel met andere objecten. Vooral Mississippi heeft een innige relatie met mijn laptop... Schóón dat die is ;-)

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mississippi

Wat leuk om te horen! Hij is inderdaad ook fanatiek in ons wassen, likt wat af. Vooral als we thuis komen van n dag werken. Dan neemt ie uitgebreid de tijd om ons te begroeten met likjes. Hij doet het inderdaad ook vooral bij kleren die wij gedragen hebben, niet bij schone was. Dus ik had al een vermoeden dat het iets met geur te maken heeft.

 

@Bunnybabys Taco is van half januari, nog vrij jong dus. Ik hoop stiekem dat hij het blijft doen, ziet er heel schattig uit!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .