Ga naar inhoud

Sir Arthur, vreselijk verhaal


Mireille

Aanbevolen berichten

  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben blij dat het zulke mensen als jij op de wereld zijn. Onvoorwaardelijke hulp (kunnen/willen) bieden is niet voor iedereen weggelegt. En Sir Arthur is het echt waard om geholpen te worden, hij herinnert mij aan ons Mopje die wij november 2006 in moesten laten slapen omdat hij door een beroerte verlamd was en daardoor niet meer levensvatbaar was.

Ook hier zal een kaarsje opgestoken worden voor Sir Arthur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik lees het allemaal nu pas, maar wat heb jij een boel meegemaakt Mireille, net als Sir Arthur.

Wat is het een schat van een konijntje zeg, gelukkig gaat hij door met vechten en gaat het steeds een stukje beter, hoewel er ook wat stapjes terug gegaan zijn.

Ik brand een kaarsje voor jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat ziet hij er goed uit. Als je denkt er qua uitzien dat je muizestapjes vooruitgaat, kijk dan nog maar eens naar de allereerste foto aan het begin van deze topic en de laatste die je geplaatst hebt, dan zie je echt een mega verschil. Supers hoor!!!! En qua gezondheid....beter muizestapjes vooruit dan, helemaal niks of achteruit. ;)

Btw...hoe vind Noa het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik zit er dus teveel met mijn neus bovenop.

Mijn da zei ook al dat ze veel erger had verwacht toen we stopten met de medicijnen.

Ik zei al gisteren tegen cindy, verwacht ik dan teveel in een te korte tijd of ben ik me aan het blindstaren?

Noa is zeer geintereseerd in haar bovenbuur, ze probeerd in alle mogelijke manieren erbij te komen.

Helaas voor haar staat hij te hoog en neuscontact lijkt ons ook geen verstandig idee aangezien we niet weten in hoeverre die nog iets besmettelijks bij zich draagt.

Uit voorzorg kleed ik me nog steeds elke keer om na hem te hebben behandeld en desinfecteer ik mijn handen goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat het te maken hebt met teveel verwachten maar meer dat je hem dagelijks zit. Ok, dit voorbeeld is niet met konijnen maar wel goed bedoeld....Mijn zus vraagt ook altijd of mijn nichtje en neefje gegroeid zijn. Zij ziet ze dagelijks en ik niet. Ik ben een soort meetlat voor haar. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal het indd zijn, jij bent dagelijks met hem bezig en zult dus minder snel verandering en groei zien dan iemand die hem bijvoorbeeld om de 2 weken ziet.

Dat je graag wilt dat hij weer helemaal beter wordt heeft natuurlijk ook wel wat invloed, het kan je dan niet snel genoeg gaan:bunny4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verbaast me zo, dat het zover kan komen dat een fokker zijn dieren te weinig voert... De hokken waren wel schoon, las ik, en het water was ook in orde, maar er was domweg te weinig gevoerd? Wat is er nu makkelijker dan voer in een bakje doen? De fokker heeft dus gewoon de dieren niet in handen gehad en niet opgemerkt dat ze te mager werden? En ondertussen gewoon wel de hokken verschoond? Ongelofelijk. Hoe kan dat nou? Hoe kun je dat nu niet opmerken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .