Ga naar inhoud

Dromt mijn konijn?


Konijnen Konnies

Aanbevolen berichten

Hoii, mijn konijntje deed laatst een bunnyflop, maar een paar seconde daarna begon hij een soort schokjes te maken. Ik dacht meteen aan dromen. Ik heb wat op internet gezocht en het komt er redelijk dicht bij in de buurt. Maar ik weet niet zeker of dit ook echt dromen is (ik denk van wel). Ik heb het gefilmd. Zouden jullie dat kunnen bekijken en weten jullie ook of het echt dromen is? Alvast bedankt:)

 

Linkje naar video:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn spiertrekkingen, dat niets met dromen te maken. Meer met het ontspannen vlak voor je in slaap valt / als je heel licht in slaap bent. Dat kunnen mensen ook hebben, en bijvoorbeeld bij honden zie je het ook vaak. Het heeft geloof ik iets te maken met hoe je hersenen zich voorbereiden op slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Evee:

Dat zijn spiertrekkingen, dat niets met dromen te maken. Meer met het ontspannen vlak voor je in slaap valt / als je heel licht in slaap bent. Dat kunnen mensen ook hebben, en bijvoorbeeld bij honden zie je het ook vaak. Het heeft geloof ik iets te maken met hoe je hersenen zich voorbereiden op slaap.

Ik noem het altijd worteldroompjes, maar weer een illusie armer dus ;-) Maar Mississippi doet het dus ook. Hij duimt dan aan z'n pootje, gaat een beetje met z'n pootjes bewegen, knarsen en soms zie je z'n snuit ook echt een beetje trekken. Heel ver weg is ie dan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .