Ga naar inhoud

Appels?!


CutieBoy

Aanbevolen berichten

HOI ALLEMAAL,

IK HEB EEN VRAAGJE

MIJN KONIJNEN VINDEN APPELS HEERLIJK,

IK SNIJ ZE DE HELE TIJD IN STUKJES EN HAAL HET KLOKHUIS ERUIT,

NOU DACHT IK: HET KAN MAKKELIJKER, KAN IK ZE NIET GEWOON OOK HET KLOKHUIS GEVEN?

MAAR IK WAS BANG DAT ZE ER ZIEK VAN WERDEN.

DAAROM DE VRAAG OF DAT IK ZE OOK GEWOON HET KLOKHUIS EN HET STEELTJE MEE KAN GEVEN?


GROETJES BENTE

PS: VRAGEN EN ANTWOORDEN ZIJN ALTIJD WELKOM

 

b):'D(k)

aangepast door Evee
tekst opmaak aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een tip: hoofdletters typen op internet is schreeuwen. Over het algemeen dus niet aan te raden om in hoofdletters jouw vraag te stellen ;)

Ook zijn we niet zo fan van allerlei gekke opmaak en kleurtjes tekst in een topic met een serieuze vraag. Ik heb de opmaak dus ook iets aangepast.

 

Om op jouw vraag te antwoorden: nee, ik zou ze juist het klokhuis niet geven. Appelpitjes zijn giftig. Een hele appel is ook echt te veel, een half partje is meer dan genoeg voor een konijn. Geef ook niet elke dag appel, maar bijv. max 3x per week. Fruit bevat veel suikers en het is niet goed om dat dagelijks aan een konijn te geven. Als je vers groenvoer wil geven kun je beter voor groente kiezen dan voor fruit, zie ook dit artikel: https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-voeding/post/groenten-voeren-konijn/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .