Ga naar inhoud

Konijnenleed


Shivas

Aanbevolen berichten

Shivas, ik zou je eigenlijk moeten negeren, maar het lukt me nu niet meer.

Ik zou je willen vragen op te houden met dit soort nare posts. Wat wil je hier nu mee bereiken? Wil je complimenten over hoe geweldig je bent? Wil je horen dat jij de enige persoon bent die goed voor zijn dieren zorgt? 

Ik zou je wellicht nog een complimentje willen geven, als je niet altijd zoveel commentaar had op andere asiels. Als er goed advies op je site stond. Als er geen dubieuze situaties met zelf gefokte konijntjes waren geweest.

Het lijkt me goed dat je ophoudt met zoveel aandacht naar jezelf te trekken. Ga gewoon je werk doen. Laat eens iets leuks zien van je 'opvang' en wees eens eerlijk. Ik denk dat je een goed hart hebt, ergens, maar waarom moet het altijd op deze manier? Probeer eens een keer een positieve kant te laten zien, zonder jezelf op de borst te kloppen. Het zou in elk geval de kans op waardering van mijn kant vergroten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Christaaa ,heb dit topic geplaatst met goedkeuring van een moderator; er staat duidelijk bij dat gevoelige leden niet op de link moeten klikken daar er geen aantrekkelijke foto's op staan; Als jij op de link klikt en daar niet tegen kan is dat jou fout en niet die van mij.

Ik wil helemaal geen complimenten ik wil duidelijk maken hoe sommige konijnen in opvangen/asiels worden binnen gebracht en dat zal niet alleen bij mijn opvang het geval zijn.Er zijn meerdere die goed voor hun dieren zorgen.De info die op mijn site staat is samengesteld met de samenwerking van mijn dierenartsen.

Heb geen commentaar op andere asiels maar jij hebt steeds iets op te merken op topics en wat er op mijn site vermeld staat. En nogmaals voor de 1000ste keer ik KWEEK niet met konijnen en heb dat NOOIT gedaan

Jij maakt ervan wat jij wil maar hou eindelijk eens op met me te bekritiseren ik trek helemaal niet de aandacht naar mezelf dat is wat jij ervan maakt. als je iets leuks wil zijn moet je maar naar hier komen.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Shivas:

Heb dit topic aangemaakt om te laten zien hoe sommige konijntjes in de opvang terecht komen.

Ik weet niet precies in wat voor moeras ik me begeef door me in dit topic te mengen... Maar eigenwijs he, dus ik doe het toch. Ik ben wel benieuwd wat het doel achter dit topic is, verder dan 'laten zien hoe sommige konijntjes in de opvang terecht komen'?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan best tegen die foto's, hoewel ze natuurlijk naar genoeg zijn. Ik snap alleen echt niet wat je hiermee wilt.

Ik weet hoe sommige konijnen in de opvang komen. Ik heb zelf jaren bij een konijnenopvang gewerkt. Ik vind het alleen opvallend dat jij alleen maar van dit soort gevallen lijkt te hebben. Ik kan me enkele van deze gevallen herinneren, omdat ze de uitzondering waren. Bij jou komen alleen maar dit soort konijnen binnen, lijkt het wel, en dat geloof ik gewoon niet. Vanuit mijn eerdere vrijwilligerswerk heb ik veel asiels gevolgd en die hebben stuk voor stuk een hele andere populatie dan jij zegt te hebben. 

Wat het commentaar betreft: wil je zeggen dat je geen commentaar heeft op andere asiels? Op de huisvesting die anderen voor hun opvangers hebben? Op het beleid wat andere asiels hebben bij medische problemen? Helaas heb ik geen printscreens gemaakt van die site met gefokte konijntjes, maar dit commentaar kunnen we gewoon opzoeken hier. 

Ik hoef niet perse iets leuks te horen, maar de waarheid zou wel leuk zijn. Geen enkele opvang heeft alleen zwaar mishandelde raskonijnen in de opvang. Ik maak me echt zorgen over waar die konijnen vandaan komen en hoe ze aan de wonden komen, want het is niet het normale beeld van een opvang.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Christaaa:

. Geen enkele opvang heeft alleen zwaar mishandelde raskonijnen in de opvang. Ik maak me echt zorgen over waar die konijnen vandaan komen en hoe ze aan de wonden komen, want het is niet het normale beeld van een opvang.

 

Wat insinueer je hier eer mee????
ik ben jou laster stilaan hartstikke beu aan het worden!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Christaaa:

Bij jou komen alleen maar dit soort konijnen binnen, lijkt het wel, en dat geloof ik gewoon niet. Vanuit mijn eerdere vrijwilligerswerk heb ik veel asiels gevolgd en die hebben stuk voor stuk een hele andere populatie dan jij zegt te hebben. 

Geen enkele opvang heeft alleen zwaar mishandelde raskonijnen in de opvang. Ik maak me echt zorgen over waar die konijnen vandaan komen en hoe ze aan de wonden komen, want het is niet het normale beeld van een opvang.

 

Ik weiger geen zieke of gekwetste konijnen die zou ik eerder opvangen dan gezonde diertjes.Waarom zou ik zieke of gekwetste diertjes weigeren? Omdat daar meer d.a kosten aan verbonden zijn? Die kosten heb ik er graag voor over als deze diertjes genezen en een vrolijk leventje tegemoet kunnen gaan.
Als dit dan raskonijnen zijn kan ik daar ook niets aan doen,na genezing worden ze trouwens voor adoptie vrijgeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo wil ik laten zien dat sommige konijneneigenaars niets met hun diertjes inzitten en ze liever kwijt dan rijk zijn. Ze kopen liever een ander konijntje dan ze de medische zorg te geven die ze nodig hebben. Gelukkig kunnen die diertjes dan hier terecht zodat ik met ze naar de d.a kan gaan en ze hun medische zorg geven die ze nodig hebben waarna ze na genezing naar een liefdevol baasje kunnen gaan één die wel met hun begaan is.

Niemand verplicht je om op die link te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Shivas:

Niemand verplicht je om op die link te klikken.

Gelukkig niet, ik heb ook niet gekeken.

5 minuten geleden zei Shivas:

Zo wil ik laten zien dat sommige konijneneigenaars niets met hun diertjes inzitten en ze liever kwijt dan rijk zijn. Ze kopen liever een ander konijntje dan ze de medische zorg te geven die ze nodig hebben.

Mja. Dat weet de vaste kern hier denk ik ondertussen wel. Ben bang dat een aantal dit ook weleens live hebben meegemaakt. En de mensen die zoiets doen hebben waarschijnlijk niet voldoende interesse in hun dieren om naar bunnybunch te komen, dit topic te vinden en dan ook nog op jouw link te klikken en daar iets bij te voelen. Ik begrijp het geloof ik niet helemaal, maar misschien moet ik dat ook niet willen.

Als ik zo eerlijk mag zijn: als je graag aandacht wil voor je opvang, wat ik me voor kan stellen want dat is heel belangrijk, kun je naar mijn mening beter een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Dollie. Je hoeft het nare niet weg te stoppen, maar laat ook eens het mooie zien. Prijs je lieve konijntjes aan. Leer mensen op een fijne wijze hoe ze om moeten gaan met dieren, geef ze positieve gevoelens. Zo'n shock effect werkt meestal alleen averechts... Bij mij in ieder geval wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil via dit forum mijn opvang niet in de aandacht brengen daarvoor is mijn opvang hier al te vaak belasterd en bekritiseerd zonder dat ze deze in real-live kennen.

Om de opvang onder de aandacht te brengen daar heb ik pr managers voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Shivas:

Ik wil via dit forum mijn opvang niet in de aandacht brengen daarvoor is mijn opvang hier al te vaak belasterd en bekritiseerd zonder dat ze deze in real-live kennen.

Om de opvang onder de aandacht te brengen daar heb ik pr managers voor.

Eh, juist ja. Nou, waarvan akte dan maar :-)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .