Ga naar inhoud

Blizzy heeft EC


BrokenRaven

Aanbevolen berichten

Donderdagochtend wilde ik Blizzy verzorgen, maar het ging niet goed met haar en haar kopje stond scheef! Ik heb meteen de dierenarts gebeld en ik kon meteen terecht. Ze had ook een flinke snotneus, temp was iets gedaald 37,5 en haar buikje voelde erg leeg, maar wel soepel aan. De dierenarts dacht aan een middenoorontsteking en ze kreeg antibiotica, pijnstilling en een injectie om haar darmen op gang te houden. Ook kreeg ik panacur mee voor de komende 30 dagen. Heb haar meteen binnen gehouden met een kruik en ben ook gaan dwangvoeren. Inmiddels heb ik het idee dat haar kopje alleen maar schever is gaan staan en als ze geen steun heeft blijft ze om tollen. Dus vanochtend weer met haar terug geweest bij de dierenarts, maar ik had een andere en die zei meteen dat het geen middenoorontsteking is, maar EC. Ze is wel nog steeds alert, temp is ook weer goed en haar keutels zien er ook nog steeds goed uit. Volgens de dierenarts moet ik het nog iets langer de tijd geven en heeft ze geen pijn, maar is dat wel echt zo? Hij wilde haar opnieuw injecties geven, want volgens hem werken ze maar 48 uur, terwijl ze die volgens de andere dierenarts maar 1x per week mocht, wie heeft er nu gelijk? Ik dwangvoer haar nu met babyvoeding wat er overigens goed in gaat en heb het idee dat dat haar ook aan zet om zelf even wat hooi te gaan eten. Maar welke babyvoeding zouden jullie dan geven, hoorde dat er bij de wortel best veel suiker zit en hoe vaak en hoe veel zouden jullie adviseren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .