Ga naar inhoud

info over stress


hemmel

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten, is in april mijn voedster overleden en heeft Klaver een nieuw meisje gekregen. Een week geleden is zij gecastreerd, dus waren zijn dagen weer ongewoon. Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft. Ik vraag me alleen af of het wel goed gaat met Klaver. Zijn vacht ziet er 'onregelmatig' uit. Hij rent niet naar de eetbak bij voedertijd. Ik zie hem wel eten, maar minder. Wat ik ook zorgwekkend vind, is dat hij altijd wel een paar keutels in zijn vacht heeft hangen. Hij zit vaak verscholen in het nachthok. En hij heeft soms een onbekende houding: hij zit meer rechtop, alsof hij zijn borst wat vooruitduwt.

 

Over twee weken gaan ze samen naar de dierenarts voor hun prik. Maar misschien moet ik eerder met hem gaan. Nu ik het hier op een rijtje zet, wordt mijn bezorgdheid groter. Ik heb hem nu binnen gehaald, om beter te observeren. Ik vraag me af of het stress is, maar weet niets van konijnenstress af. Hij is wel veranderd, toen hij een nieuw meisje kreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaver is nu op vakantie in de woonkamer. Ik zie hem niet meer de borst vooruit duwen. De da suggereerde dat hij zich misschien groter wou voordoen dan hij was.

Ik help hem met zijn vachtonderhoud.

Wat ik nu wel zie, is dat hij het harde voer laat liggen.

Zijn favorieten:

  1. ss brokken (eet hij niet)
  2. hard brood (wordt wat aan geknabbeld)
  3. winterpeen (eet hij niet)
  4. takken (alleen vooral het loof)

Ik denk toch ook aan haakjes, nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .