Ga naar inhoud

Uitgebreide enquete leeftijd konijn


Evee

Aanbevolen berichten

57 minuten geleden zei Christaaa:

Ik vind het eigenlijk niet juist dat je de leefruimte door het aantal konijnen moet delen. Als ik 6 konijnen op 10 vierkante meter had, dan heeft 1 konijn toch meer ruimte dan 1,5 vierkante meter? Op 1,5 kan een dier niet lekker rennen, maar op 10 best aardig. 

Ik ga uiteindelijk de uitslagen niet alleen per vraag verwerken maar ook onderverdelen, bijv. per "waar komt het konijn vandaan" "ras" en "alleen of samen". Dus dan pak ik de antwoorden van leefruimte per konijn en het aantal konijnen waarmee jouw konijn samenleeft samen. Het zijn best veel vragen, gelukkig :) en met de antwoorden kan ik heel wat kanten op. Zo komen we straks niet alleen aan een gemiddelde leeftijd per konijn maar aan veel meer informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nufnuf:

Bij de vraag voor wie je je konijn hebt aangeschaft mis ik het antwoord: Voor mijn andere konijn

Mylo was ontsnapt en is toen door een hond gegrepen ... Dat zet ik maar onder Lag plotseling dood in het hok

Ten prooi gevallen aan een roofdier was passender geweest dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is doodsoorzaak, daarna moet je nog zeggen hoe het konijn aan zijn einde kwam. Dus ingeslapen etc. 

Ik miste ook wel de optie dat ik ze heb aangeschaft als maatje voor het andere konijn. Als het puur voor mezelf was had ik 1 konijn en een andere reden dat er meer konijnen zijn aangeschaft is er ook echt niet. 

Ik ben heel benieuwd naar de tussenstand eigenlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik ben druk bezig met het verwerken van alle gegevens van de enquête. De enquete is ingevuld over 741 konijnen!

Maar ik heb al wel een antwoord op de vraag hoe oud een konijn gemiddeld wordt: 6.5 jaar oud! Toch een flink stuk ouder dan voorheen werd aangegeven. De meeste konijnen waarover de enquête is ingevuld zijn 8 jaar oud geworden. Verder ben ik dus nog druk bezig om verschillen in kaart te brengen mbt. formaat, herkomst, etc. Ik doe mijn best binnenkort de uitkomsten in een artikel te verwerken.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .