Ga naar inhoud

Ze drinken niet meer


BillyDotje

Aanbevolen berichten

Sinds een dag of 3 drinken mijn nijnies niet meer... Fles getest, nieuw water... maar er verdwijnt geen drup naar mijn idee.

Ik geef ze smorgens en savonds groente, biks en hooi.

Ik moet de wc elke dag schoonmaken maar zit niet meer zo vol als anders...

Twee weken geleden hebben we het hok veranderd en is de fles ook van plaats geswitched maar die hadden ze meteen weer gevonden en werd toen nog goed gedronken.

Iemand een idee of tip....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry late reactie, was zelf geveld door een griepje.

Ik heb nu 2 drinkflessen en een drinkbakje geplaatst maar zie niet dat ze er uit drinken.  Ze krijgen 's morgens en 's avonds een bakje groente (sla/komkommer/tomaat/appel/wortel/broccoli of bloemkool/spruitjes/paprika/witlof)

Ik doe nu wat minder zaagsel in de plasbak ik zie dan toch wel dat er veel geplast wordt.

Ze zitten binnen.

Zouden ze dan door de groente voldoende binnen krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak stoppen ze dan met eten. Zelfs als je ze iets lekkers voor houdt, wenden ze hun hoofdje af. Ze blijven vaak stilletjes zitten, en/of nemen een ongemakkelijke houding aan. Daarbij kunnen ze ook knarsentanden van de pijn. Als je dit opmerkt bij jouw konijn --> ga gelijk naar de DA!

Hooi is inderdaad het aller-belangrijkste, en is de basisvoeding voor konijnen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .