Ga naar inhoud

Konijn vertoond ander gedrag?


spongebob

Aanbevolen berichten

Mijn konijn is nu 5 jaar oud, bijna 6 en het is een buitenkonijn, hij is altijd gewoon normaal gezond geweest. Maar toen ik hem vanochtend voer gaf ging hij het niet eten en nu nog steeds niet, hij drinkt ook niet tot nu toe. Het enige wat hij steeds deed is languit door zijn hok liggen en zichzelf schoonmaken. En daarna zoekt hij steeds een ander plekje om te gaan zitten/liggen. Zijn ogen zijn ook een beetje half dicht. Ik had hem even weer buiten in de sneeuw gedaan maar hij deed ook niks buiten dus heb ik hem weer snel in zijn hok gedaan en extra hooi en bodemdekking erbij gedaan. Ik weet niet of dit alleen voor vandaag even geld en of hij later wel weer gaat eten en drinken of dat hij ziek is? :(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bel zeker de dierenarts eens voor advies of ga er langs. Eens ze niet meer eten kan het zo snel gaan (ik zou dit niet zeggen als ik zelf geen konijn had gehad die eraan gestorven is!). Ondanks dat hij nu weer een beetje eet kan het nog steeds verslechteren, hij is niet zomaar gestopt met eten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .