Ga naar inhoud

Kasper Faunafood


Aileen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik hoorde dat het voer Kasper Faunafood een goed voer is. Klopt dat? En welke voer zou het dan moeten zijn?

Ik zag op internet dat de meesten een gemengd voer is, lijkt me niet echt heel gezond of wel?

en is dit voer goed te eten voor kieskeurige konijnen die alleen de lekkersten eruit halen?

Biks eten ze hier helaas niet, dan gaan ze liever dood, dus geen optie ;)

De alle 3 konijnen krijgen hier science selective, maar je begrijpt dat het een beetje prijzig is. Als het niet anders kan blijven ze gewoon op dat voer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voer zelf Kasper Faunafood aan mijn fokdieren. Zij krijgen de sportkorrel dit is dus gewone biks hier zit wel een anti-coccidiose stadium in wat ik niet aanraad voor huiskonijnen, maar Kasper heeft ook de hobbykorrel speciaal voor huis konijnen. Of natuurlijk gemengd voer, maar van het gemengde voer ben ik niet kapot, want daar zitten hele stukjes mais en al het niet goeie in. Ik geef zelf 1 konijntje dat gemengd krijgt hier Hope Farms. Volgens mij ook iets goedkoper dan Sience Selective.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal een zak van 10 kg science selective ondertussen maar 36 euro meer... is dat echt zo duur dan? 3.6 euro per kg...

nee ik zeg ook niet dat het zo duur is ;) een beetje prijzig is het wel als je dat voer met andere soorten voer vergelijkt.

De konijnen blijven gewoon op Sience selective, maar ik dacht als er nog andere konijnenvoeren zijn die ook goed is en eetbaar is voor de konijnen en wat goedkoper is dan is dat meegenomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .