Ga naar inhoud

Bunny wondje


Baltobud8

Aanbevolen berichten

Hallo, lang (sarcasme) niet gezien.


 


Sinds vanmiddag (ik werd om 2 uur wakker, gelijk naar nijnen gegaan) lijkt het niet zo goed te gaan met Bunny.


Het eerste wat me opviel was dat nog geen ene drinkfles leeg is (wel het bakje)


En dat Bunny geen kick gaf toen ik aan kwam lopen. Normaal springen ze helemaal tegen de ren als ze me zien, maar nu bleven ze liggen. Ik kon Bunn bijna makkelijk oppakken (want ik wilde even goed kijken naar haar).


Ze had helemaal niks op eerste gezicht, dus heb ik haar weer laten lopen.


Nu ben ik ze net eten gaan geven en Bunny is nog net zo stil. Dus pakte ik haar weer op, nu blijkt ze een wondje te hebben op haar buik. Hij was niet meer open, maar nog wel heel erg rood. 


Ook gelijk gekeken of er geen wormpjes of maden bij zaten, maar die waren er ook niet.


Ik zal wel blijven checken.


 


Dierenarts bellen of het even aankijken? Aangezien de wond wel dicht is...


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net terug, we moesten naar sliedrecht


Met het wondje is er niks.


Het niet eten komt waarschijnlijk door een klein haakje op haar linkerkies.


Dwangvoer meegekregen, net al wat gegeven.


Als ze morgen nog niks heeft gegeven word het haakje weggehaald.


Ze heeft wel voor vanacht voor de zekerheid pijnstilling gegeven.


Dus het wordt duimen vannacht.


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, hier geen kruiden in huis ;)


 


Ze heeft net haar laatste beetje dwangvoeding voor vandaag gehad, maar ze heeft echt last van het haakje.


De DA gaf me het advies haar proberen brokjes in mondje te stoppen om te kijken of ze het dan wel eet, maar ze laat ze zo vallen. Net at ze er één, maar daar heeft ze gewoon 2 minuten over gedaan! Voor één brokje! En heel voorzichtig en langzaam eten... Ach ja, vader komt straks thuis, dan gelijk maar een nieuwe afspraak maken.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .