Ga naar inhoud

Geschrokken 41,5 koorts


happyflappy

Aanbevolen berichten

Vandaag Leek het bijna fataal voor Happy. Ik zie haar levensloos in haar hok liggen. Wil niet eten of drinken.


Geen interesse in niks en leek niet stabiel op haar poten. Als ze probeerde te drinken viel ze pal voorover in haar drinkbak. Dus met "sirene" naar de DA. Onderzocht blijkt ze 41,5 koorts te hebben en een longontsteking.


 


Ze wordt wel regelmatig behandeld voor snot. Maar nu leek er helemaal niks aan de hand. Geen genies of neusloop.


Ik sla mezelf voor men kop dat ik dit niet gezien heb. Ik ben vorige week ng met haar naar de Da gegaan. (zat iets in haar oor).


 


Arme Happy kreeg gelijk spuit om de koorts en infectie tegen te gaan. En antibiotica mee naar huis. Nu 3 uur later zit ze er nog steeds versuft/slapjes bij. En nu kan ik mijn ("3@&§6)  thermometer nergens vinden (li) 


 


oortjes gloeien niet meer en ze zat net op een stukje appel en komkommer te knabbelen. Maar ze staat wel nog wankel op haar pootjes *-) . Hoop zo dat het goed komt


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig kan ze nu al rechtop zitten, en huppelt ze ook voorzichtig rond. Niet de hele tijd, het is nog meer liggen dan zitten.


Maar ze knabbelt al meer en drinkt zonder vallen. Omdat ze ook niet veel eet poept ze ook duidelijk minder.


Ik heb haar toch ook even 1ml infacol gegeven. Om eventuele krampjes te verlichten.


 


Ook heb ik vandaag met het warme weer wat extra water gegeven met een spuitje. En natuurlijk ook de antibiotica.


Ze lijkt sterker , veel sterker dan gisteren.


Maar ze ligt ng veel en staat nog niet 100% stabiel.


 


Ik ben er nog niet gerust op. Hoop echt dat ze er snel doorheen komt.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de antibiotica niet goed werkt dan zou je eigenlijk willen uitzoeken welke bacterie de problemen geeft. Zodat je de antibiotica daar op af kunt stemmen. Het kan natuurlijk dat de breedbandantibiotica die vaak gegeven wordt net niet helpt bij die ene bacterie.


 


Kan me goed voorstellen dat je je machteloos voelt.


 


38 graden is toch wel een aardige temperatuur? Eigenlijk zelfs wat aan de lage kant. Dus koorts heeft ze momenteel niet. Je zou haar eventueel een extra warmtebron kunnen geven.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .