Ga naar inhoud

Enten in Nijmegen


fancii

Aanbevolen berichten

Hoi!


 


Ik ben het afgelopen jaar verhuisd naar Nijmegen, en nu komt de tijd er weer aan om mijn langorige vriendjes te laten enten.


Nu ben ik dus op zoek naar een plek waar ik mijn nijntjes liefst zo goedkoop mogelijk kan laten enten, in de omgeving van Nijmegen.


Normaal gesproken ga ik naar dierenkliniek berendonck, maar daar kost het ruim 60 euro voor het enten van 2 konijnen.


Weten jullie misschien nog goedkopere plekken?


 


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

In Beuningen, dierenartsenpraktijk tweestromenland. Ze hebben ook een locatie in Wijchen. Daar kost het iets van 25 euro per konijn, heel precies weet ik het niet meer, maar het is naar mijn weten de goedkoopste in de omgeving. Meriam Jansen is daar konijnkundig en ze hebben ook speciale tarieven voor konijnen, je betaalt voor een consult dan maar 18,50. Aanrader! Ik ga altijd daar, behalve als er iets dringends is, dan kun je daar vaak niet terecht, het is er heel druk altijd. Als het een dagje kan wachten is het mijn eerste keus, het heeft me al veel geld gescheeld. Meriam neemt uitgebreid de tijd en ik vertrouw haar mijn konijnen blind toe. 


 


http://www.daptweestromenland.nl/


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .