Ga naar inhoud

konijn witje eet slecht en doet raar


Bunnysgirl

Aanbevolen berichten

Ik had zelf 6 konijnen en weet hoe het kan gaan met de kosten, je moet wel vaak naar de dierenarts de laatste tijd, toch? Dat kost een boel geld, zeker als je in het weekend gaat. Je hebt best veel konijnen, ik weet niet hoeveel, maar lopen de rekeningen niet hoog op?

Je konijnen kunnen ook allemaal tegelijk ziek worden he, en dan kan het ook gebeuren dat je het niet door hebt, omdat je er zoveel hebt. Is mij ook gebeurd. Snap je wat ik bedoel? Als ie zo mager is, eet ie waarschijnlijk al een tijdje niet goed. Heb je dat niet door gehad?

Het is misschien niet leuk om te horen maar als je niet zo veel konijnen hebt als nu, heb je het eerder door als er eentje ziek wordt. En heb je ook niet steeds de dierenartskosten. Misschien is het een idee om er een of twee naar de opvang te brengen want dit kan vaker gebeuren. Dat is voor niemand leuk natuurlijk. Ik heb nu nog maar twee konijnen en dat blijft zo, veel beter te overzien allemaal.

Beterschap voor je konijn iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt niet best zeg. Moet je hem ook dwangvoeren? En wat heeft ie eigenlijk, heeft je dierenarts gezegd hoe de ziekte heet? Als ie zuurstof heeft gekregen, snap ik niet waarom je hem mee naar huis krijgt want dan is ie benauwd. Heeft ie geen longontsteking? Ik hoop dat je konijn het redt maar als ie een longontsteking heeft, dat belooft niet veel goeds. Heeft de dierenarts gezegd of ie denkt dat ie het gaat redden of niet? Sterkte iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht. Ik was dat topic vergeten van Witje die op drie pootjes liep waar Bunnysgirl een foto bij zette die ze zo van google had geplukt. Ik dacht al, wat was er ook alweer met die Witje?

Bunnysgirl, is Witje wel echt ziek of zit je weer wat te verzinnen? Ik word een dagje ouder, geloof ik, dat ik dat was vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht. Ik was dat topic vergeten van Witje die op drie pootjes liep waar Bunnysgirl een foto bij zette die ze zo van google had geplukt. Ik dacht al, wat was er ook alweer met die Witje?

Bunnysgirl, is Witje wel echt ziek of zit je weer wat te verzinnen? Ik word een dagje ouder, geloof ik, dat ik dat was vergeten.

hij is echt ziek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er niet veel mensen hier zijn die dat nog geloven, na de vorige keer. Het was niet zo handig om een foto van google te halen. Ik weet niet of je hebt gelogen over Witje of alleen over de foto. Maar goed.

Om wille van Witje dan, hoe gaat het nu met hem? Is ie nog benauwd? En heb je nog gebeld om te vragen wat het is wat ie heeft? Koorts en stille darmen heeft een oorzaak dus dat zou ik zelf graag willen weten, als het mijn konijn was.

Je kunt beter eerlijk zijn, hoef ik niet uit te leggen, toch? Nu denkt iedereen hier, als je over die foto hebt gelogen, spreek je nu dan wel de waarheid? Dat is heel lastig als iemand steeds liegt.

Ik weet niet of je dat verhaal kent van een jongen die steeds net deed alsof er een wolf hem had aangevallen. Maar er was geen wolf te bekennen en mensen kregen door dat hij loog. Toen hij op een dag echt werd aangevallen door een wolf, geloofde niemand hem toen hij om hulp riep en vrat de wolf hem op...Snap je wat ik bedoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er niet veel mensen hier zijn die dat nog geloven, na de vorige keer. Het was niet zo handig om een foto van google te halen. Ik weet niet of je hebt gelogen over Witje of alleen over de foto. Maar goed.

Om wille van Witje dan, hoe gaat het nu met hem? Is ie nog benauwd? En heb je nog gebeld om te vragen wat het is wat ie heeft? Koorts en stille darmen heeft een oorzaak dus dat zou ik zelf graag willen weten, als het mijn konijn was.

Je kunt beter eerlijk zijn, hoef ik niet uit te leggen, toch? Nu denkt iedereen hier, als je over die foto hebt gelogen, spreek je nu dan wel de waarheid? Dat is heel lastig als iemand steeds liegt.

Ik weet niet of je dat verhaal kent van een jongen die steeds net deed alsof er een wolf hem had aangevallen. Maar er was geen wolf te bekennen en mensen kregen door dat hij loog. Toen hij op een dag echt werd aangevallen door een wolf, geloofde niemand hem toen hij om hulp riep en vrat de wolf hem op...Snap je wat ik bedoel?

ik geef geen antwoord erop als het zo weer begint 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, ook goed. Wat bedoel je met dat je iemand anders in hebt geschakeld, om voor Witje te zorgen? Dat zou wel een goed idee zijn, volgens mij. Leeft ie nog eigenlijk? Ik heb je wel geprobeerd te helpen maar je geeft ook geen antwoord op mijn vragen en dan wordt het lastig.

En, waarom denk je dan dat er niemand anders nog reageert op je topic? Hoe kan dat, denk je zelf? Omdat we allemaal stom zijn of heb je daar zelf iets aan bijgedragen? Ik reageer wel maar eerlijk gezegd was ik wel vergeten wat je de vorige keer hebt gedaan. Maar ik wil ook altijd wel helpen, ook als mensen het nogal verprutst hebben of fouten hebben gemaakt. Ik ben een goeie sul maar zo is niet iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt Bunnysgirl...van alle mensen hier is Dolly toch degene geweest die altijd erg beleefd en geduldig is geweest met je. En nu vraagt ze een terechte vraag (wat echt,die foto van dat konijn met dat gipsen pootje wat je van internet had geplukt, wat een giller was dat) en dan reageer je als een klein kind. Ongelofelijk onvolwassen en aandacht trekkerig zeg, niet normaal. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Leeft Witje nog? Hoe is het met hem? Als je van je konijn houdt, maakt het toch niks uit hoe mensen tegen je doen. Dan wil je hem toch helpen? Maar als je niks vertelt, kan ik je ook niet helpen. Ik maak me nu wel zorgen om Witje want je geeft geen antwoord op mijn vraag.

We hebben allemaal wel eens kritiek op elkaar hier en kunnen ook wel eens onaardig zijn tegen elkaar. Voor konijnen zorgen en ze gezond en gelukkig houden, is niet zo eenvoudig namelijk. En meningen verschillen.

aangepast door Marjoleintje
Oude koeien mogen nog even in de sloot gelaten worden, (o.a. zin over het liegen weggehaald)
Link naar reactie
Delen op andere sites

lhttp://www.konijnen.nl/ziekten/ziekte_herkennen.htm

ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen. Het is wel te hoog maar de temperatuur van een konijn ligt ongeveer tussen de 38.5 en 39.8.

En als ze stress hebben omdat ze bij de da zijn vind ik het lastig te beoordelen. dan kan de temperatuur misschien ook wat hoger zijn.

edit: missv dan moet je het niet ineens gaan wijzigen! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even een heel grove bezem door het topic gehaald. Daarbij zijn er ook wat berichten weggehaald die op zich niet aanstootgevend waren, maar die wel onderdeel werden van de (offtopic) discussie. Dus mocht je opeens een bericht missen, dan weet je waarom :) .

 

En om zelf ook niet verder in het verleden te blijven hangen: Hoe is het met Witje Bunnysgirl? Als hij zuurstof heeft gehad, had hij het waarschijnlijk erg benauwd. Maar hopelijk is hij wat opgeknapt? :)
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

lhttp://www.konijnen.nl/ziekten/ziekte_herkennen.htm

ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen. Het is wel te hoog maar de temperatuur van een konijn ligt ongeveer tussen de 38.5 en 39.8.

En als ze stress hebben omdat ze bij de da zijn vind ik het lastig te beoordelen. dan kan de temperatuur misschien ook wat hoger zijn.

edit: missv dan moet je het niet ineens gaan wijzigen! ;)

;) Ik las het oproepje om het on topic te halen, het berichtje wat ik getikt was deels on topic maar wellicht te weinig.

Dus vandaar de conclusie: het zal ook wel...als het hier om een echt konijn gaat dan hoop ik dat het beestje het goed maakt, als het om een fictief konijn gaat...dan hoop ik ook ie het goed maakt..;)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .