Ga naar inhoud

zoezoe verlamt?


lenkas

Aanbevolen berichten

Vorige week toen ik bij men mama was heeft papa men konijnen paco, zoezoe ,zaza en bloempje verzorgt


.


Hij Heeft Zoezoe en zaza buiten laten lopen. Zoezoe en Zaza hebben ets giftigs gegeten denk ik . Gisteren toen ik terug kwam


was  Zoezoe aan het braken en hij kon niet meer staan op zijn achterpootjes !!! Zaza is vorige week ook overleden.... Dat kreeg ik gisteren ook te horen, Zoezoe hebben we met spoed naar de DA gebracht. Hij zei dat hij waarschijnlijk iets verkeerds heeft gegeten.


 


Ik ben kwaad en teleurgesteld in men vader . Hij wist dat ik niet graag had dat hij de oudjes buiten liet lopen. Men ander koppel zit in een buitenverblijf en mogen niet los lopen . Omdat ik weet dat er klimop staat en nog veel meer giftig . Waarom heeft hij onze binnen konijnen dan loslaten lopen buiten. Ik ben echt boos ...


 


Zaza verliezen en Zoezoe die er erg aan toe is ..  Kan het nog erger? Ik ben kapot ik moe de hele tijd 


denken aan Zoezoe. Ik heb morgen een afspraak met de DA ik hoop dat ik hem mag zien en miss mee mag 


nemen. Ik hoop het zo dat hij gewoon terug achter me aan huppelt  door heel het huis . Dat hij me s' ochtends wakker maakt .


Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt iedereen. Ik heb net nog eventjes met de DA gebeld . Zeozoe mag morgen mee naar huis!!


Maar hij is inderdaad verlamt aan zijn achterpoten. Dus voor hij terug komt nog eventjes wat aanpassing 


aan zijn hok doen... Hij heeft zeker heel de veranda. Maar hij moet ik da doen met zen hok? Zou hij 


er in en er uit kunnen kruipen? Nou eerst mag hij toch niet veel kruipen. Dus een paar daagjes in het hokje.


Maar hoe voor later? Zou hij gewoon kruipen? Of wat anders ? 


 


IK heb zo veel vragen . Miss kunnen jullie die beantwoorden? Ik ga zeker nog wat vragen morgen


aan de DA 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je morgen vooral met de dierenarts moet overleggen wat de prognose is. Waarom is hij verlamd? Hoe groot is de kans dat het beter wordt? En hoe lang gaat dat dan duren? Recent had iemand nog een verlamd konijn, die er allemaal problemen bij krijgt. Ik denk dat je dus goed met de dierenarts moet overleggen of het leven zo wel konijnwaardig gaat zzijn voor Zoezoe.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,


Gisteren naar de dierenarts. Uiteindelijk mocht ik Zoezoe niet 


meenemen. Maar hij zag er al stukken beter uit. Ook al is hij nu verlamt.


Toen ik mocht gaan kijken deed hij zijn hoofdje naar boven.


De DA weet zelf niet waaraan ze hebben gegeten , en daarom mocht ik hem nog 


niet meenemen. Hij ging vandaag nog allemaal onderzoeken doen. En zien hoe hij 


verder moet leven. Dus hoe het verder gaat? Dat weet ik echt niet...  :s


Morgen heb ik weer een afspraak.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in de voormiddag naar de DA geweest en heb met hem 1 uur gepraat.


We kwamen op het besluit dat het geen konijnswaardig leven was voor hem. Hij is 12 jaar , ik zag 


aan hem dat hij niet meer kon. En hoe moet ik hem in godsnaams verzorgen als ik bij men moeder ben?


Hem meenemen zou te veel stress zijn . En men vader? Die vertrouw ik zeker niet. Men 2 ander konijnen hou ik men 


hard al vast ( heb gevraagd aan de buren om een oogje in het zeil te houden) Maar toch. De medicatie sloeg niet aan. EN hij 


zou te veel lijden. Hij is tegen 11u naar de regenboog gehupt samen met Zaza waakt hij over mij en men ander konijntjes .


Slaap zacht zoezoe XX 


:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .