Ga naar inhoud

Konijn mist controle bij lopen


Lonja

Aanbevolen berichten

Ja zeker wel, ik was er eigenlijk wel op ingesteld inmiddels dat ze geen jaren meer mee zou gaan.

@christa: dat zou ideaal zijn. Ik ga eens googelen of zoiets ook bestaat met de werking die ik wil. Vast wel, als het met astma kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog steeds aan het denken en ideeën tegen elkaar aan het afwegen. Over anderhalve week heb ik vakantie dus dan ga ik stappen zetten. Ofwel eerst een deel van de ren splitsen zodat ze in ieder geval een degelijk onderkomen heeft en niet steeds heen en weer gesleept hoeft te worden naar binnen en buiten ofwel koppelen.

Ondertussen kan zij weer een beetje bekomen van het afbouwen van de medicijnen want het ging dus op het laatst niet goed, ben weer even hogere dosis gaan geven tot ze weer helemaal normaal is en dat duurde langer dan ik dacht. Is nu wel een heel eind bijgetrokken maar nog niet perfect en mocht ik gaan koppelen wil ik haar wel 100% fysiek in orde hebben.

Ondertussen ben ik sinds dit weekend dagelijks gaan oefenen met uit de hand eten. Qua medicatie met name. Het lukt al wel maar ze pakt alleen nog de eerste hapjes uit het bakje uit mijn hand, daarna niet meer. Het is dus erg aanlokkelijk voor haar om fruithap te eten, ik heb het idee dat ze het zo lekker vindt dat ze zich heel even over haar angst heen zet en begint te eten en zodra ze de eerste hapjes binnen heeft de angst het overwint van de verleiding en ze zich weer omdraait. Maar denk dat we met veel geduld en oefenen er misschien wel gaan komen, het lukt al deels en dat is meer dan eerst.

Mocht het koppelen lukken dan denk ik dat ik gewoon met vallen en opstaan een weg moet vinden en maar moet kijken hoe de situatie is en op dat moment kijk wat mogelijk een manier kan zijn om haar medicijnen te geven, want met van te voren dingen bedenken kom ik er niet, er zijn geen goede waterdichte plannen dus ik denk als ik vakantie heb gewoon maar eens wat gaan doen en proberen, anders gebeurt er niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het heel erg knap van Stip dat ze zich zo over haar angsten heen zet. Dat maakt het toch een heel klein beetje makkelijker allemaal. Ik hoop dat ze zo mee blijft werken als ze dalijk weer lekker terug kan in de groep.

Ook heel veel respect voor jou en je geduld Lonja, je moet het maar kunnen. Ik hoop dat het een stijgende lijn blijft.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .