Ga naar inhoud

Gipsy duidelijk een Ram


Fellybubs

Aanbevolen berichten

Daar ben ik weer met zoveel vragen ;)


 


Gipsy is duidelijk een ram.


Ik heb 2 balletjes zien zitten en hij heeft geen v vorm als ik op zn geslacht druk/wrijf!


 


Nu is mijn vraag dan ook wat een gemiddelde castratie(Gelezen rond de €50,-) en enting kost?


En mocht ik zeker willen weten dat het een man is en wanneer hij gecastreerd kan worden moet ik dan ook persé consult betalen?


 


Alvast bedankt weer ;)


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemiddeld rond de 50 euro is wel erg laag hoor, het kan zeker wel maar je kunt ook rustig twee keer zo hoog uit komen. Even goed rondvragen denk ik. Inenting zal tussen de 20 en 60 euro zitten. Als je zeker weet dat hij een ram is en dat hij ingedaalde ballen heeft dan zou ik gewoon een afspraak maken, daar is geen consult voor nodig.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze Bert is vorige week gecastreerd ( in Winschoten Groningen). 61.50 maar idd als je een afspraak maakt wordt je dat verteld en dat is het dan ook.

Vond het spannend maar ben blij dat ik het gedaan heb. Binnenkort worden ze geënt, dat kost hier 19.50 per nijn.

Maar mocht niet te kort op de castratie.

Succes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .