Ga naar inhoud

Helaas het mocht niet zo zijn


spikkeltje

Aanbevolen berichten

Terwijl ik dit schrijf heb ik moeite om mijn tranen in te houden. Mijn ventje Stampertje is er niet meer. Ondanks de medicijnen heeft EC hem toch de das omgedaan, terwijl ik het gevoel had dat het beter ging. Zijn vrouwtje Spikkeltje zit wat lusteloos in haar kooi. Zal ze het aanvoelen dat hij er niet meer is?

Kom ik gelijk op een volgende vraag hoe lang moet of kan ik wachten met een nieuw maatje voor haar? Welke konijnenopvang zit er in mijn buurt?

Rust zacht mijn lieve ventje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat verdrietig, veel sterkte met het verlies. Heb je onze regenboogbrug al gevonden?

http://www.bunnybunch.nl/community/forumdisplay.php?8-De-Regenboogbrug

Hier in Nijmegen zit een goede opvang, Deurne is ook niet al te ver van Boxmeer toch?

Kijk het even aan met je konijn. Sommige konijnen kunnen er wel tegen een week of 2 alleen te blijven, anderen trekken dat heel slecht, daar moet dan echt snel een nieuw vriendje bij. Jij kent je konijn het beste en zit er met je neus bovenop. Voor je konijn is het natuurlijk hoe sneller er een nieuw vriendje komt hoe beter, maar als jij dat nu nog niet trekt kun je het best even de tijd geven, als je konijntje zich goed houdt, natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte met het verlies van Stampertje.

Het klopt dat konijnen weten dat hun maatje er niet meer is.

Hier is vorige week mijn lieverd Nijntje overleden en haar hokgenoot Rakker bleef eenzaam achter. Dit was duidelijk aan hem te merken. Ik heb daarom na een paar dagen al een hokgenote voor hem bij de opvang gehaald en sindsdien zit hij er niet meer zo zielig bij. Dus wellicht een idee om toch op korte termijn een nieuw maatje voor Spikkeltje te halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat verdrietig, veel sterkte met het verlies. Heb je onze regenboogbrug al gevonden?

http://www.bunnybunch.nl/community/forumdisplay.php?8-De-Regenboogbrug

Hier in Nijmegen zit een goede opvang, Deurne is ook niet al te ver van Boxmeer toch?

Kijk het even aan met je konijn. Sommige konijnen kunnen er wel tegen een week of 2 alleen te blijven, anderen trekken dat heel slecht, daar moet dan echt snel een nieuw vriendje bij. Jij kent je konijn het beste en zit er met je neus bovenop. Voor je konijn is het natuurlijk hoe sneller er een nieuw vriendje komt hoe beter, maar als jij dat nu nog niet trekt kun je het best even de tijd geven, als je konijntje zich goed houdt, natuurlijk.

Hoi Eefje Nijmegen is dichterbij dan Deurne . Waar in Nijmegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .