Ga naar inhoud

Wormenbehandeling geslaagd of niet?


Cathedral

Aanbevolen berichten

Ja dat moet haast wel toch? Dat het een teken is dat de darm zich aan het herstellen is na lange tijd rompslomp?

Of zou hij juist niet tegen het AB kunnen? Moeten we stoppen? We zitten op dag 6 nu. Ik weet het gewoon niet :( Was vanmorgen al vroeg brokjes gaan voeren, ik slaap zo onrustig als het niet pluis is. En hij kwam enthousiast aangerend en dook op zijn brokjes. Gelukkig!! Had al allerlei enge scenes in mijn hoofd afgespeeld, dat ik hem ergens in een hoekje zou vinden o.i.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens probiotica gegeven om de darmflora te verbeteren? Ik weet dat men verschillend denkt over de werking hiervan, dus weet niet hoe jij hierin staat. Maar je zou het kunnen proberen met Fibreplex (pasta, vinden ze erg lekker, wel duur) of Biolapis (poeder oplossen in water). Misschien een idee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het meedenken! Hij eet prima, zit nu uitgebreid hooi te eten, ik denk zelf dat dat voldoende is en dat probiotica geen toegevoegde waarde heeft. We maken de kuur van 10 dagen af en houden hem goed in de gaten. Na gisteravond geen slijm meer gezien, overdag komt er gewone poep, wel nog misvormd.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .