Ga naar inhoud

Chibi's nachtelijke gasaanval...


Miesaas

Aanbevolen berichten

Sodeknetter daar gaat je nachtrust...heb tot half 2 s'nachts met Chibi gezeten..Hij had een gasaanval en ik heb werkelijk geen idee waardoor! In ieder geval, meestal gaat dit na een dosis metocloral weer weg maar nu helaas niet. Dus ik heb hem in een deken gewikkeld en in mijn pyjama gepropt want hij was ijskoud. Ook zijn buikje gemasseert, dat vond hij wel fijn. Maar uiteindelijk was hij zo levenloos dat ik echt even bang was dat hij dood ging. Dus uit wanhoop heb ik infacol gebruikt. Daarna nog eventjes gemasseert en het gaat nu weer helemaal beter!

Als het echt allemaal niet had gewerkt was ik op zoek gegaan naar een da, dit is alleen erg lastig als het s'nachts is, je alleen thuis bent en geen vervoer hebt.

Daarom heb ik uit paniek maar zelf gehandeld.

Het gaat nu goed, maar toch zet ik even een wekkertje voor elk uur om te controleren.

Hoe kan dit nou zo plotseling? Hij heeft helemaal niets raars gehad! Gewoon wat hij altijd krijgt!

Man o man ik ben echt bekaf nu.

Maar ik ben superblij dat het beter gaat nu.

Nu hopen dat dat zo blijft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is de rest van de nacht gelukkig goed gegaan.

Hij sprong vanochtend weer lekker vrolijk rond en wou weer volop eten.

Toch snap ik niet wat er nu is gebeurt.

Chibi is sowieso heel gevoelig voor gas, dat heb ik wel gemerkt.

Maar juist daarom ben ik altijd extra voorzichtig als ik eten geef.

Ook is er geen reden geweest tot stress.

Ja, de inenting was stressvol, maar dat was al een week geleden.

Ja, het was echt een rare nacht.

Chibi lag half dood te gaan, en Lizzie was als een idioot binkies aan het maken.

Lizzie is niet echt een steun geweest voor Chibi vanacht. :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .