PiSaFloJo Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Help, ik weet niet wat ik moet doen. Mijn konijn trilt van top tot teen.Ik vond daar daarnet toen ik uit school kwam helemaal trillend.Weten jullie wat het is?? Wat kan ik er tegen doen, ik wil zo graag iets voor haar doen.Help mij please Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mystique Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Dierenarts? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
seventje Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Meteen naar de dierenarts lijkt me Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PiSaFloJo Geplaatst: 10 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Okee, ik zal gelijk mij moeder bellen of ik naar de dierenarts mag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Wat is 'trillen van top tot teen' ?Hoe doet ze verder ? Wat valt er meer op ?Heeft ze gegeten...is ze levendig of slap...Heb je haar getemperatuurd ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PiSaFloJo Geplaatst: 10 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Nou ze trilde, ik heb er even een paardebloemblaadje gevoerd.Nu wacht ik even af, is dat slim?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caatje1988 Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Ik zou gelijk de da bellenOf je van je moeder heenkan is een ander verhaal...Maar de da kan je in iedergeval advies geven wat je nu moet doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PiSaFloJo Geplaatst: 10 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Het trillen is gestopt, ze is ook weer actief. Volgens mij is het over Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 (aangepast) Mooi....Ze wilde gewoon een beetje aandacht van jou misschien.. Toch ben ik wel 'n beetje benieuwd nog hoe het er precies uitzag.....En houd haar gewoon de komende uren in de gaten of ze levendig is, eet, drinkt en normaal keutelt. 10 oktober 2013 aangepast door ZaZa Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miesaas Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Misschien was ze ergens heel erg van geschrokken en was ze in een soort shock.Ademde ze ook heel snel en waren haar ogen bijvoorbeeld ook opengesperd?Chibi heeft zo iets ook eens gehad bij de dierenarts toen de DA bezig ging met de thermometer. (en we weten allemaal waar die in moet....) Hij was toen heel erg geschrokken en gestressed en trilde ook heel heftig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PiSaFloJo Geplaatst: 10 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Nou Snoet vond het wel fijn als ik haar aaide Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
beatrix Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Ik heb weleens een konijn gezien die trilde van de hitte.Is zij pas van binnen naar buiten gezet? Of omgekeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laptopmuis Geplaatst: 11 oktober 2013 Delen Geplaatst: 11 oktober 2013 Wat is het voor een konijn? Hier zit nu een blinde albino die ook heel vaak met haar hoofd heel zachtjes trilt (je ziet het pas als je echt goed kijkt). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 11 oktober 2013 Delen Geplaatst: 11 oktober 2013 Ik heb weleens een konijn gezien die trilde van de hitte.Is zij pas van binnen naar buiten gezet? Of omgekeerd.Dat zal nu toch niet echt van toepassing zijn als het binnen 19 graden is en buiten 13. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 11 oktober 2013 Delen Geplaatst: 11 oktober 2013 Dat zal nu toch niet echt van toepassing zijn als het binnen 19 graden is en buiten 13.Hoe weet jij hoe hoog ze de kachel heeft staan Rian? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xDeesj Geplaatst: 11 oktober 2013 Delen Geplaatst: 11 oktober 2013 hihi ik heb het ook liever geen 19 graden in huis met dit weer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrie Geplaatst: 11 oktober 2013 Delen Geplaatst: 11 oktober 2013 Ik heb het met Bart gehad die trilde ook en was even lusteloos. Ik heb gelijk de dierenarts gebeld maar 15 minuten later hobbelde hij weer rond. Ik ben wel naar de afspraak gegaan en Bart bleek toen flinke haken aan zijn tanden te hebben en misschien daardoor te weinig gegeten. Het was een hele geruststelling dat de dierenarts dit meteen kon behandelen en ik wist wat er aan de hand was. Daarna is het naar mijn weten niet meer gebeurd en is Bart weer de oude. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten