Ga naar inhoud

Appel weken in antibiotica en dan geven?


Cubi

Aanbevolen berichten

Mijn nijnen hebben antibiotica voor Snot, het geven aan Lily gaat wel aardig, behalve dan dat ze de eerste paar uur helemaal niets meer durft te doen en in het nacht hok gaat zitten.

Bij cubi was het zo makkelijk dat hij het direct uit het spuitje dronk en vervolgens zelfs van een schoteltje, helaas trekt hij vandaag ineens zijn neus ervoor op. Ik probeerde het dus op de manier waarop het hoort te geven en nu zit ik met een aantal bijt en kras wondjes...

Ik voorzie hierin niet veel goeds, Cubi wordt vrij snel agressief als hem iets niet aanstaat. Ik vroeg me af of ik een stukje appel zou kunnen laten weken in de afgemeten portie antibiotica? Dat zou denk ik zo in de appel moeten trekken en als ze het dan opeten krijgen ze het ook binnen toch?

Of reageert het zuur van het fruit niet goed met de medicijnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zelf heb dit ook geprobeerd. het enige nadeel is dat je niet goed weet wie de appel opeet tenzij ze apart zitten en bij mij vertikten ze het om de appel op te eten terwijl ze er normaal dol op zijn. zelf heb ik hun medicijnen uiteindelijk grotendeels over hun poten gespoten omdat niks meer werkte en ze zich nog al vaak wassen. maar dan krijgen ze natuurlijk altijd minder binnen als bedoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .