Ga naar inhoud

jiku eet en keutelt niet.


Chewie

Aanbevolen berichten

de darmen liggen stil, de da voelde dat het buikje vol zat. en als ze niet keutelt lijkt me dat ook wel te kloppen. en ze keek zo verdrietig toen ik weg ging.... normaal is ze erg enthousiast als er eten in de buurt is, en nu niet. arm propje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties. Ik heb nog niks gehoord vandaag. Geen nieuws is goed nieuws, toch? Ik merk wel dat het beste vriendinnetje van Jiku haar mist. Normaal zijn ze altijd samen, en nu mist Ichi haar medeplichtige.... Tori en Uke vinden het wel lekker rustig zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een update gehad van de da: ze keutelt als een dolle, maar de da heeft haar geen brokjes zien eten (ss, doet ze thuis een moord voor). en ze is heel enthousiast zodra de kooi open gaat, dat herken ik wel. maar ze heeft bloed in de urine en een ontsteking. daar krijgt ze nu medicijnen voor. dus nog even duimen voor mijn propje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lang verhaal lees ik hier. Ik heb dit pas ook nog meegemaakt. Gelukkig is hij nu weer op gang aan het komen. Keutels is zeker goed, als hij nu tenminste iets eet dan komt de rest vanzelf. Wel zeker antibiotic afmaken ook als hij zich beter voelt. Wij hebben dat niet gedaan omdat het te veel stress voor hem opleverde maarer kwam daardoor nog een ontsteking erop. We weten nu wel beter.

Ik hoop je geholpen ye hebben en veel sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .