Ga naar inhoud

Zonnebloempitten??


Jolien_1999

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik had me konijnen gisteren een knaagstickje gegeven(ik geef ze dat 1x per maand, soms om de 2/3 maanden) en ik zag er gisteren zonnebloempitjes inzitten (en omdat ik binnenkort ga starten met een clickertraining ) ik had het alledrie de konijnen gegeven en ze vonden het alledrie heerlijk. Ik weet dat ze het mogen eten maar ik weet het niet hoeveel pitjes ze mogen hebben. Hoeveel pitjes mag een konijn van ongeveer van 1,5 kg eten per dag??

Alvast bedankt

Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

zonnebloempitten...zijn dat die dingen die zo'n zoute buitenkant hebben die je dan dr afsabbelt? Je hebt ze ook ongezouten hoor.

Hoeveel ze mogen zou ik niet weten...er schieten me nu zelf te veel vragen binnen over zonnebloempitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt niet?

heb je zelf nog nooit zonnebloempitten gegeten? mensen eten de buitenkant ook niet.

misschien lukt het met een notenkraker.

Nee niet dat ik weet.

als ik ze vroeger at sabbelde ik het zout er af, en dan kon je met je tanden de schil er af krijgen.

Ik zal nog eens proberen

ja zo doe ik het ook.

Ok, dan zou het wel moeten lukken he. Als het al 2 man lukt.

Bedankt.

Vele groetjes

Jolien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet precies hoeveel ze mogen, maar ik geef er altijd maar een paar omdat er wel vrij veel vet in zit.

Ongezouten pitjes kun je trouwens in de supermarkt vinden. Bij de C1000 hebben ze het bij allerlei dingetjes voor garnering (daar is het dan ook eigenlijk voor bedoeld) en zit het in een plastic, vierkant bakje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .