Ga naar inhoud

Zonnebloempitten??


Jolien_1999

Aanbevolen berichten

Ik stik zelf ook wel ns de moord in zo een buitenkant. Slik je t perongeluk door, een stukje en dan blijft t in je keel hangen.

Daarom zou ik het bij konijnen ook niet doen.

Die zakjes van zonnatura hebben ze hier helaas niet maar k ga ns verder kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik leer Leyla juist "laag" aan. Iedere keer als ik de klep van t hok open doe ben k bang dat ze er weer uit zal proberen te springen en dat wil ik niet nog eens meemaken.

Ik doe t nu gewoon met een handgebaar maar misschien wel handig om haar daarna iets lekkers te geven.

Morgen maar weer even verder zoeken naar die zonnepitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

klep van het hok dus leyla heeft geen ren?? of wel

Waarom zou ze geen ren kunnen hebben? Toen mijn konijn buiten zat, kon ze ook gewoon vrij rond op het balkon lopen. Maar als ik de kooi ging verschonen moest ik wel zorgen dat het luikje naar boven in het hok dicht zat. Mevrouw kwam graag even kijken wat ik aan het doen was. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dat nou voor rare insinuatie. Dus omdat mijn konijnen een hok hebben, hebben ze geen ren..

Ze hebben een hok en een ren, maar een hok heeft een dak/klep die open kan. En madam sprong laatst ineens omhoog en bungelde toen op de rand van t hok. Waardoor ze bijna te pletter stortte en ik dr net op kon vangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en dat heb ik dus kunnen voorkomen door er een matje op te leggen zo groot als de kooi zelf ik heb alleen het wctje in de kooi staan dus die hoef ik alleen om de dag schoon te maken de rest niet en me konijn slaapt bovenop de kooi307q2rn.jpgzoals je hier ziet me konijn is zelf ook al een keer bijna zo als jou konijn aan gebungelt dus heb ik dat zo gelijk gedaan met dat matje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen is haar hok misschien nog iets hoger? (Ik weet niet hoor, maar jouw hok ricksem, is namelijk niet zo heel hoog! :))

Mijn hok heeft ook een klep, alleen gebruik ik meestal de deurtjes die voor in het hok zitten en niet 'bovenop'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .