Ga naar inhoud

groentes


aliciaa

Aanbevolen berichten

huh?? de erwten struik staat in de katagorie dat ze het niet mogen hebben nu ben ik aan het lzen wat ze wel mogen hebben en daar staat ook de erwtenloof in dat ze we dan weer wel mogen hebben :O k geef het voor de zekerheid dan toch niet maar wel raar. kijk dit staat er (erwt gehele plant matig bevat lectine, veroorzaakt bloedstollingen. Gasaanvallen en spijsverteringsproblemen.) en bij de andere katogorie staat erwtenloof in het rijtje van wat konijnen mogen hebben :O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind nochtans, in de lijst op BB,( http://www.bunnybunch.nl/konijnen/groenten-fruit-en-kruiden-voor-konijnen.html) dat erwtenloof wƩl mag. Wat ook logisch zou zijn, aangezien de mijne vroeger, toen we nog zelf erwten in de moestuin hadden staan, alles kregen: ranken, bladeren, peulen, erwten. Alles behalve de wortel. Okee, dit zegt niet alles, sommige konijnen eten ook klimop zonder problemen, maar ik vind het wel raar dat op BB staat dat het zowel wƩl als niƩt mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .