Ga naar inhoud

Meningitis overdragen op konijn?


Ruthie

Aanbevolen berichten

Ik dacht de griep te hebben, maar nu blijken mijn symptomen naast griep ook overeen te komen met meningitis (= hersenvliesontsteking). Als het morgen niet beter is, laat ik de dokter komen. Naar ik al gelezen heb, is griep niet besmettelijk op konijnen. Maar hoe zit het met meningitis (zowel viraal als bacterieel)? Iemand een idee? En hoe kan ik de eventuele besmetting tegen gaan (het zijn binnenhuiskonijnen)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe, wel grappig en leuk te lezen (niet kwaad bedoelt he) dat er nog een gek is als ik die eerst zich zorgen maakt om wat de dieren mogelijks kunnen gaan mankeren dan zich zorgen om zichzelf te maken (meningitis is ook voor mensen best serieus en een ander mens zou dus éérst om zichzelf freaken ipv zich zorgen te maken om het welzijn van hun dieren!).

Veel beterschap alleszins met je angine en niet te hard stressen en piekeren he seg!

Je bent bijna (of misschien wel even erg) zo erg als ik :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik dacht dat laatst ook even, toen ik snotterend en niezend met koorts op de bank lag. Was bang dat ik het over zou dragen toen ik Frits per ongeluk half in zijn gezichtje niesde, maar hij is er alleen een beetje van geschrokken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .