Ga naar inhoud

Mijn lieve Guus is overleden


Reza

Aanbevolen berichten

Zoals ik al zei was ik naar de dierenarts met Guus ..hij is helaas overleden. Na onderzoek bleek er een grote massa in zijn buik te zitten, we hoopten nog op gas maar het bleek een enorme tumor. Guus was al in shock en minder dan 34 graden.... Als we hem niet zouden helpen zou hij volgens de dierenarts in de komende uren vreselijk lijden en alsnog sterven...nu hebben we hem uit zijn pijn verlost... Wat een verdriet, wat hou ik van mijn konijnen, en wat een bijzonder dier was hij.

Heb Bloem afscheid laten nemen, hartverscheurend..ze likte hem, drukte haar neus in zijn flank en ging naast hem liggen... Heb hem nu weggehaald en gaan hem straks begraven... Bloem rent af en toe rond...en lijkt wat verloren.... Heeft iemand advies voor een rouwende voedster? Wat is het beste voor haar nu om te doen?

aangepast door Reza
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Tara... de crematie was mooi, en ik was heel blij toen Bloem op haar groenteschotel aanviel... en hooi eet ze ook... ze wil alleen niet aangeraakt worden maar dat is niks anders dan anders... ik ga paar keer per dag en er is altijd wel een keer dat ze wil... zit met een pizza en een wijntje op de bank.... en ik mis Guus echt... wist dat zo'n beessie wat met je hart doet maar dat het breken kon....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guus heeft een heel mooi plekje gekregen, en er zal zeker een ander maatje komen voor Bloem maar ik wil echt even bijkomen voor ik me erin stort...vanmorgen werd ik wakker en voelde me zo vreemd...moeten allemaal even bijkomen...maar bloem krijgt zeker een vriendje en als ik zie dat ze slecht gaat komt die er heel snel en anders allesop zijn tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .