Ga naar inhoud

Niezen


Reza

Aanbevolen berichten

Ben al een poosje wat " stiller" hier, omdat ik na een aantal verhalen hier beetje schrok van hoe sommigen omgaan met respect voor elkaar, maar er zijn zoveel lieve mensen die veel weten op dit forum ......

Ben net heerlijk met de dieren en kleine in de tuin en Inene niest Guus een aantal keer, daarna helemaal niet meer hoor... Dat zal niet zoveel schelen toch? Wij niezen ook wel eens zonder reden maar wil t toch even checken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reza, ik denk dat het een stofje ofzo geweest is. Wel even in de gaten houden als je nijn het vaker krijgt zou ik toch even voor de zekerheid langs de DA gaan. Maar waarschijnlijk een stofje ofzo aangezien je nijn een paar keer achter elkaar niesde en daarna niks meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het wel even in de gaten houden. Maar het is nu droger, stoffiger en warmer weer, misschien dat het daardoor komt?

Mijn konijn had vrijdag een vies neusje, vandaag naar de DA geweest voor vaccinatie en zij zei ook al dat het heel goed kon komen door het weer! Dus, misschien is dat het wel! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel, zal het zeker goed in de gaten houden, en ze moeten toch binnenkort vaccinatie dan kan ik het direct laten zien... Schrik erotisch van, maar ik nies mezelf ook een ongeluk nu....stomme pollen... bedankt voor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, spannende dingen hoor, erotische schrik :D

Maar inderdaad, ik zou me er verder geen zorgen over maken. Ooit eens gewoon een keer niezen doen we allemaal wel eens als het stoffig is bijvoorbeeld. Je denkt dan ook niet gelijk dat je verkouden bent.

Maar als je de hele tijd door moet niezen en/of een snotneus hebt dan wordt het wat anders. Bij konijnen net zo, alleen gaat het bij konijnen helaas niet vanzelf weer over zoals bij ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .