Ga naar inhoud

Andijvie in de zomer


Miesaas

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje...

Ik haal altijd andijvie bij de Aldi, maar daar hebben ze het nu niet meer i.v.m de seizoenen.

Andijvie is natuurlijk echte winterkost.

Weten jullie misschien of andijvie wel standaard te koop is in andere winkels, óok in de lente/zomer?

Want andijvie is nu eigenlijk hun basisvoer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andijvie is natuurlijk echte winterkost.

Ik weet niet op welk halfrond van de aarde jij woont maar hier groeit andijvie toch echt in alle seizoenen behalve de winter :)

Een béétje nachtvorst kan het wel hebben maar het seizoen begint nu pas weer.

Andijvie is alles behalve echte winterkost.

Dus ze zullen het binnenkort vast wel weer hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik aan die vent van de Aldi vroeg waarom er geen andijvie was,

zei hij dat dat er nu uit ging, omdat dat winterkost was. Pfffff.

Wat een oetlul is dat dan. XD

Ik zou het zelf niet weten, ik eet eigenlijk nooit andijvie.

Maar dan ga ik voortaan dus gewoon naar de AH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah ik moet er een beetje om lachen, heeft die man je maar mooi wijsgemaakt ;)

bij de jumbo liggen ze in inderdaad altijd, bij de Ah vast ook. kunnen je konijntjes toch lekker smullen :D

Tja ik ga de laatste tijd zowiezo al minder naar de Aldi omdat ze constant lege schappen hebben.

Als ze dan ook nog eens geen andijvie meer hebben...

Nouja, dan ga ik gewoon lekker naar de AH, die zit ook nog wel redelijk vlakbij.

Verliezen ze toch maar even mooi een klant...xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste tijd nam ik ook vaak andijvie bij de Aldi meer, maar sinds twee weken hebben ze het inderdaad niet meer. Nu haal ik het bij de AH of de Jumbo. Hier haalde ik het voorheen ook altijd. Ik heb ook altijd gesneden, vind ik erg makkelijk :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gesneden andijvie is toch nergens voor nodig? Van een krop haal je 1 of 2 blaadjes af en dat klein maken kunnen ze heel goed zelf.

Ik maak de groente nooit klein, het is juist leuk om te zien als ze met ze 2tjes aan 1 blad andijvie zitten te eten of allebei aan een uiteinde van een stuk wortel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik ga de laatste tijd zowiezo al minder naar de Aldi omdat ze constant lege schappen hebben.

Als ze dan ook nog eens geen andijvie meer hebben...

Nouja, dan ga ik gewoon lekker naar de AH, die zit ook nog wel redelijk vlakbij.

Verliezen ze toch maar even mooi een klant...xD

Ik haal het altijd bij de plus daar hebben ze het ook altijd (wij hebben geen andere winkel dan de plus, duss mazzel met de andijvie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook standaard verkrijgbaar in beide supermarkten (C1000 en AH), alleen rond kerst is het er meestal niet omdat het dan niet verkoopbaar schijnt te zijn en er dan allerlei rare groentes in het schap komen te liggen ;)

Momenteel vind ik de kwaliteit alleen wel heel slecht, in beide winkels alleen kleine en slappe kropjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .