Ga naar inhoud

nazorg castratie


LovelyNijn

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jaaa t is vandaag de dag..... mijn bunny zit nu in de box... ging erg makkelijk... zit nu van een bleekselderij te snoepen... dus nooo stress. Maar ik wel! Jullie ook veel sterkte en komt goed met onze nijntjes. Ik rij nu aan naar de dierenarts :bad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes!

3 april is het onze beurt. Ik blijf dus volgen hoe het bij jullie gaat.

Ik ga Stitch waarschijnlijk meenemen voor steun en hem dan terug meenemen. Maar om haar op te halen best alleen zeker (zonder Stich mee)? Is ook wel veel op en neer voor hem.

Ze zeiden ook dat ze best 24uur gescheiden zitten achterna, maar weet nog niet of ik dat wel wil. Hij is rustig tegen haar. En ik heb geen zin om terug te moeten koppelen, ookal weet ik niet of dat wel moet na 24uur. Wat raden jullie aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vannacht super beroerd geslapen door de zenuwen! En ook nog is omdat mn konijnen hebben gevochten vannacht :-( nadat ik bij ze ben geweest was dat gelukkig voorbij. Vandaag is Cleo super vrolijk! Ze maakt de hele tijd binky's in de ren wat ze normaal ook niet doet haha! Ik ga zometeen ook aan de slag met de transportbox! En dat is elke keer drama! Dus ben benieuwd! Zijn jullie konijnen al bij de da? Ik moet haar pas om 10:30 brengen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je zo rot geslapen hebt Eline, hier gelukkig weinig stress.. Begint eigenlijk nu pas nu ik haar heb afgezet..Oh wat was ze bang in de auto,trilde als een rietje.. En zelf ook onder de krauwen omdat ze echt dat hokje niet inging.

Heb gelokt met vanalles maar moest helaas toch even doorpakken. Begin hem nu meer en meer te knijpen hoor..Waarschijnlijk is ze nu aan de beurt of net klaar..maar geen bericht is goed bericht..

Ik ga om half12 even bellen dus nog 1.5 uur.. Nu maar even haar kooitje schrobben en dan is het bijna zover..

Sterkte Dnies en Eline en bedankt voor alle andere berichtjes :) Echt fijn hier even je hart te luchten, heb weinig mensen in omgeving die mijn dierenliefde snappen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cleo was ook echt bang in de auto! Ik word tussen 2 en 3 gebeld door de da! Nu maar even veel met Caio knuffelen want die snapt er ook maar niets van dat hij alleen is! In mijn omgeving snappen ze het ook allemaal niet hoor! Die zeggen: het is toch maar een konijn?!?! Nou mijn konijnen zijn echt mijn kindjes. Die lopen ook tijd achter me aan! :-) hopen dat ze zo'n lieverd blijft! Sterkte met wachten en hopen dat alles snel weer goed is de volgende dagen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh dat is echt heel netjes van je dierenarts ja! Ik heb gevraagd haar nagels te knippen ook, maar ze zei dat ze bij een operatie standaard even tanden en nagels enzo controleren omdat ze dan toch onder narcose is. Mag nu over een uurtje weer bellen.. Pff nu ben ik echt zenuwachtig..kan nergens anders aan denken. Vind het vooral ook zo sneu dat ze nu nog zolang in dat hokje heeft moeten zitten, maar misschien is dat juist ook wel goed om even rustig te worden.

Mijn beestjes zijn ook als mn kindjes hoor, heb een zoontje die gaat voor alles maar mijn beestjes daar doe ik ook alles voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat zijn jullie bunnys pas laat aan de beurt, maar inderdaad wel fijn dat ze jullie hierover informeren.

Gelukkig had de mijne niet zon stress met de heenreis en zat gewoon te eten in haar vervoersmandje.

Toen ik daar aankwam heb ik nog gevraagd of ze ook even haar tandjes na willen kijken omdat ze toch onder narcose is, dit was geen probleem. Wat ik wel weer raar vondt is dat ze hier dus geen pijnstillers meegeven, dat is niet nodig???:( Ik heb aangegeven dat ik wel gewoon pijnstillers mee wil hebben, laat mijn schatje geen pijnlijden!!!

En inderdaad ik word af en toe moe van de mensen die mij nooit willen/kunnen begrijpen dat ik zoveel van een konijn kan houden.

Het zijn mijn kindjes ook en ik ben bijna altijd met ze bezig. Ja krijg ik vaak te horen konijnen zijn voor kleine kinderen:duivel:.. JUIST NIET!!! Echt irritant.

Ik heb verder nog niks gehoord van de DA. En heb net even visite gehad dus genoeg afleiding, maar nu beginnen de zenuwen weer te komen. Daarom ga ik nu maar aan haar kooi beginnen op de slaapkamer.. Ladies heel veel sterkte en ik hoor het verloop wel weer...

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vond het maar vreemd. Het is een grote buikwond en die moet genezen. Dat is niet binnen 12 uur, lijkt me logisch. Maar ik eis inderdaad gewoon dat ik pijnstillers mee krijg, dat komt wel goed. Ja ik ga zo ook lekkere groentes halen. Vooral witlof vindt ze heerlijk :) en als laatste keus wat echt haar lievelingskorstje is is banaan, maar dit is niet heeeel goed voor de darmen.

wat gaat de tijd langzaam he !!! Ik hoop niet dat ik haar heel laat moet ophalen. Kan goed pas rond 16:00 uur zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook gebelt, de operatie is voor zover geslaagd, baarmoeder en eierstokken zijn verwijdert, ze was alleen nog heel erg aan het bijkomen maar dat is logisch, mag er om 14uur om dus dat gaan we dan maar snel doen straks..hopelijk heeft ze dan al wat gegeten, had lekker wat kruiden en hooi meegegeven in haar bakje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja alles is goed gegaan ... ben benieuwd hoe ik haar zo aantref.. ik rij nu aan... ik laat het jullie straks weten... Succes een ieder geval. !! Ik denk trouwens dat we zoiezo nog een erg dronken konijn mee naar huis krijgen. Hoe lang zijn ze nou uit narcose?

Lekker verwennen dus.. :yes:

Oh en misschien een domme vraag maar hoe halen jullie je bunny uit het vervoershokje? Ik durf haar niet te tillen met die wond!?

aangepast door dnies
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben thuis... en pff wat ziet ze er zielig uit... ze weet niet hoe ze moet gaan zitten/liggen en eet/drinkt helemaal niks....

Wanneer moet je gaan dwangvoeren? En wanneer geven jullie haar weer een pijnstiller? ik heb haar partner derbij maar volgens mij wil ze het liefst met rust gelaten worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .