Ga naar inhoud

nazorg castratie


LovelyNijn

Aanbevolen berichten

Oh jeeh arm ding!! Mijn da zei dat ik haar pas op mocht halen als ze at! Dus denk dat ik daarom nog steeds op een telefoontje wacht. Ik weet eigenlijk niet wanneer je moet gaan dwangvoeren. Heeft de da je dat niet verteld? Hetzelfde geldt voor de pijnstillers. Denk niet dat je die nu al hoeft te geven aangezien ik aanneem dat nu degene nog werken die de da heeft gegeven. Ik denk dat dat vanavond pas hoeft. Eten moet wel echt al eerder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou mijn Nijn ook terug gehaald.. Hier werd ook gezegd dat ik haar pas op kon halen als ze weer at, maar dat doet ze echt nog niet hoor. Ze is nog zo suf. Heb het wel gevraagd en als ze eenmaal echt goed wakker is en bijgekomen van de autorit enzo zou ze weer moeten gaan eten.

Ik hoefde verder niks bijzonders te doen en als ze wilde mocht ze weer los. Maar ik sluit haar vandaag en morgen nog wel even op denk ik hoor...zeker omdat ze altijd springt op de bank enzo, dat vind k maar eng met die wond.

Heb ook een pakje gekregen mocht ze aan de wond/hechtingen gaan trekken. Maar hoop dat het niet nodig is want ik zou niet weten hoe ik dat bij haar (niet tam) aan moet krijgen. Ik moet trouwens over 10 dagen terug voor de hechtingen, had eigenlijk begrepen dat die oplosbaar waren maargoed...vind 10 dagen wel lang. Zeker omdat de Pasen er tussen zitten ook, maar als ik het niet vertrouw bel ik wel eerder..

Verder was de operatie goed gegaan alleen was haar baarmoeder enorm dik, dus daar had ze volgens de dierenarts zeker last van gekregen. Goede keus geweest dus..

We houden elkaar op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nijn eet nog steeds niet... die van jou wel? ik ga dadelijk beginnen met dwangvoeren ik weet alleen niet hoe ik dit moet doen?!!?

Ik moet haar dan optillen en in een handdoek wikkelen zodat ze zichzelf en mij niet kan bezeren. Maar ik durf haar niet op te tillen hoor. Normaal als ik haar optil begint ze altijd te spartelen .. Haar partner is nu wel lief voor haar en ligt ook lekker tegen haar aan, lekker warm. en Eline heb jij je bunny al?

Wanneer ga jij beginnen met dwangvoeren lovelynijn??

Sterkte weerrr:love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht er nog mee..ze is echt nog slaperig, staat wankel en ligt veel met de oogjes dicht. Ik ga pas dwangvoeren als ze wel goed wakker is want ze moet dan wel goed kunnen slikken he.. anders kan ze zich verslikken..Ik geef het wel even de tijd..

Vind die wond ook wel eng...heb jij ook een pakje mee gekregen(soort romper) ik twijfel of ik dat nu al aan moet doen aangezien ze nu nog zo mak is..en straks natuurlijk niet meer..

Als je gaat dwangvoeren zou ik het zelf doen met een klein spuitje..weet niet of je dit hebt..en dan in de mondhoeken wat naar binnen spuiten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen romper meegekregen?? Mijn nijn is ook heel slaperig nog. Maar ze heeft vanmorgen om 8:00 uur voor het laatst gegeten...

Maar kan ze zich verslikken ja nu ze al even uit narcose is? Want als dit zo is wacht ik liever nog met dwangvoeren. En drinkt jou bunny ook nog niet? Heb je haar wond gezien dan? Ik heb die van haar nog niet gezien. Ze was haar wond net wel aan het wassen, weet niet of dit erg is. Lijkt me niet zolang ze er niet aan trekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn konijn net gehaald bij de da. Ik vind haar vrij actief maar ook zij heeft nog niet gegeten. Ik moet ook over tien dagen terug voor controle en voor de hechtingen! Heb ook pijnstillers die ik 2 keer per dag moet geven! Spannend hoor!! Nu even naar huis rijden en kijken hoe het thuis gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee mijn hechtingen hoeven niet verwijderd te worden! Ze zitten onderhuids. Moet vanavond dwangvoeren als ze nog niet heeft gegeten en ook dan pijnstiller geven! Toch hoop ik dat ze zelf gewoon gaat eten! Ik laat dr eerst maar even bijkomen! Caio is ook dolblij dat Cleo weer thuis is maar ik hou ze voor alle zekerheid nog even apart :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgens mij kunnen ze zich nog wel verslikken als ze niet helemaal goed bijgekomen zijn, omdat de spiertjes nog verlamd zijn. Dat is bj mensen iig wel zo.

Nijn heeft net gedronken, eten nog niet. Had de fles voor haar neus gehouden en ze dronk best wat slokjes..

Ik heb geen pijnstilling gekregen, ze heeft voor vandaag nog genoeg en mocht het morgen niet gaan kon ik erom, maar ze zei dat dat bij hun zelden nodig is...weet het ook niet, maar als ik het ook maar iets niet vertrouw bel k morgen direct.. anders zou ze toch pas morgenochtend moeten.

En als ze geen pijn voelt gaat ze misschien ook te snel springen ed..

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat goed joh!!Hier nog niks van dat alles...maar ben bezig met wortelprakje. Drinken heeft ze gedaan dusvmisschien helpt dat haar wat opgang en krijgt ze daardoor weer trek. Vind dat ze er wel erg relaxed bij ligt trouwens bij jullie ook?Ze trilt wel maar ze ligt wel echt languit met dr pootjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend he'!

Ik hoop dat ze allemaal snel weer gaan eten. Warm houden.

Ik vind pijnstilling eigenlijk best belangrijk want als ze pijn hebben eten ze ook niet goed.

Hoop dat ze goed de nacht doorkomen en morgen weer een beetje fit zijn.

Mijn konijn dat is wel al jaren geleden die had een soort zilverkleurige verf op de wond zodat ze er niet aan kon bijten.

Succes en beterschap met jullie nijntjes.

Knuffel Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja had haar hier onder een fleecedeken liggen maar ze komt er zelf vanonder dus zal niet nodig zijn denk k..maar ze staat in de woonkamer en daar is het nu 19/20graden dus dat zit wel goed..haar oren zijn wel koud amar in haar nekje haar huid voelt wel normaal..dan is het goed toch.

Ja de pijnstilling vind k ook niet fijn maar als k het morgen niet vertrouw bel k ook direct..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm nu duikt ze weer onder haar fleecedeken...misschien zo toch een kruikje proberen als ze daarbij weg wil kan dat toch... Ik vind dat ze ook zo snel ademt nogsteeds..denk zelf nog steeds de stress van vandaag...ze ligt verder wel rustig...kan dit?of duurt het daarvoor al te lang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest net terug komen naar de dierenarts, omdat ze nog steeds bijna nergens op reageerde en ze eet niet of drinkt niet. Ze heeft nu een extra injectie gekregen tegen de narcose. Ik ga over een half uurtje beginnen met dwangvoeren...:( goed dat je nijntje wel drinkt lovelynijn... en Eline dat is snel zeg dat ze al eet, wat fijn. Pff ik hoop dat het bij mij snel goed gaat, ben zwaar gestresst pffff..

En mijn nijn die gaat nog niet eens op zijn snugglesafe liggen, ze beweegt nauwelijks....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik stond met de telefoon in mn hand om de dierenarts te bellen...zegt mn man zal ik het eens proberen misschien vertrouwd ze jou na vandaag even niet. En jawel een paar blaadjes kruiden en wat wortelpurree en nog wat drinken..ze stond ook weer op en hupte wat rond

Stond gewoon met tranen in mn ogen!Zo blij...minder leuk dat ze mij nu waarachijnlijk niet vertrouwd..maar dat zal wel weer terugkomen hoop k..als ze maar blijft leven..

Hoe gaat het nu dnies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn!!! En heel apart dat ze wel van je man aanneemt .. ik hb haar net een spuitje vol dwanggevoerd.. moest het echt naar binnen proppen. Drinken doet ze niet maar ze heeft nu vocht Door het dwangvoer binnen gekregen.. om 11 uur straks ga k weer opnieuw dwangvoeren... gaat voor mij ben ik bang een lange nacht worden. Moet haar echt in een handdoek wikkelen.. ze vindt het dwangvoer vies! .. kan ik ook water dwangvoeren? Gelukkig gaat t bij jullie wel goed!!:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb van de week de dierenarts gemaild om te vragen hoe het ging en daarin stond van wel.. Maar zie nu net ook dat daarin stond dat ze pijnstilling zou krijgen voor een dag of 3...Dus ik ga morgen eens even bellen hoe dat zit waarom ik dat nu niet heb gehad dan? Vanmiddag kwam er zoveel info en was ik zo blij haar te zien dat ik wel ernaar gevraag heb maar niet doorgevraagd.

Dus morgenochtend bel k voor pijnstilling. Voor hoeveel dagen heb jij meegekregen?

Ze ligt overigens wel rustig hoor met opgeheven koppie en af en toe wat voorzichtige sprongetjes door de kooi..zo nog even wat wortel geven en dan vannacht maar ff de wekker..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als een fijne dierenarts die jij had, fijn dat het met Cleo alweer zogoed gaat.

Ik zal morgen weleens vragen waarom ik niet meekreeg, vroeg het tenslotte nog dus het is niet dat ze het vergeten zijn..

Nijn trilt ook nog behoorlijk, ze is nogsteeds heel bang door alles geloof ik.. Misschien moet ik haar vannacht maar gewoon even met rust laten..dwangvoeren is ook weer stress. Of wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .