Ga naar inhoud

Loof


Nicky_the

Aanbevolen berichten

Op verschillende cavia-sites heb ik gevonden dat cavia's beide mogen, dus waarschijnlijk is het voor konijnen geen gif, maar of het compleet veilig is ... ?

Ik wil het niet standaard geven. Het gaat er meer om als ik de plant inkort of als de konijnen het presteren om in mijn groente bak te springen ;)

De rodebieten bladeren en zonnebloem wil ik wel standaard geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogen ze eigenlijk de rode biet zelf hebben? Op de lijst zag ik staan dat voederbieten giftig zijn, maar dat is toch een net iets ander gewas en in een winkel heb ik konijnensnoepjes met rode biet zien liggen. Dan zou je denken dat het wel veilig is?

Rode bieten mogen ze gewoon hebben. Dat krijgen ze hier al jaren vers en gedroogd.

Hier de voederbiet:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Voederbiet

Het is meer langwerpig.

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel, verse bieten eten we hier graag dus dan kunnen we hen blij maken met de schillen.

De schil vinden ze hier niet lekker ;)

Let trouwens op met producten die niet biologisch zijn, dat er in/op het loof en/of schil vaak (resten van) chemische bestrijdingsmiddelen zitten. Dat is niet gezond.

aangepast door Nicky_the
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .