Ga naar inhoud

Schijnzwanger,


Stamperlove

Aanbevolen berichten

het zal de tijd van het jaar zijn zeker,

Lenny zat in het begin van deze maand ook met haar bek vol stro, ook haar mat (ze kan met haar drie pootjes niet over de vloer lopen dus heeft ze een mat buiten haar kooi liggen) was kapotgeknaagd. Omdat ze ons eerste konijntje is had ik het eerst niet door, ik dacht al amaai nu eet ze ineens al haar bodembedekking op,...maar bij het verversen van haar kooi was er een mooi nestje gemaakt van al dat stro en plukjes haar.

die periode viel er veel zon binnen op haar mat en zat ze er haar echt in te koesteren, nu het weer wat slechter weer is geworden is haar gekke bui ook weer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze meid is ook begonnen aan een nestje. Hooi in d'r bekkie en dan wat haren erbij.In haar hokje heeft ze al een mooi hoekje gemaakt, kuiltje.

En ja hier is het schijnzwanger, er zit wel een man bij maar ide is geholpen en hebben we na 5 weken bij elkaar gezet.

Vindt het mooi om te zien maar zo jammer dat het dan geen nestje gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, hier is het ook al weer bal!

Mevrouw zat gisteren met een pluk hooi strak in haar bek. Had de dag er voor de hele binnenruimte al overhoop gehaald.

Toen ik kwam met het groenvoer liep ze met de pluk hooi in de bek achter me aan en ging op haar achterpoten voor me zitten om een stukje wortel aan te nemen...wat dus niet lukte want ze had de bek al vol hooi. Maar niet laten vallen hoor! Ze werd er wel wat ongeduldig van, want had wel veel zin in die wortel...maar nog steeds niet loslaten...

Ik heb de pluk hooi maar uit haar bek getrokken en toen kon ze wortel gaan eten. Ze was helemaal blij... Lekker oenig!

Wat ik altijd grappig vind is de blik van haar (ex)ram als ze zo druk is met nestelen: zo van "van mij kan het niet zijn hoor, ik kan er niets aan doen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .