Ga naar inhoud

Grote spleten/gaten in de oren van Pip, door bijten bloem bij koppeling... WAT NU?


Merel Bloem

Aanbevolen berichten

Bij het koppelen heeft Bloempje Pip flink gebeten...

Toe ik de wondjes zag zag het er erg uit, maar niet zo erg als het er nu uit ziet! Er zat gestold bloed/korst tussen de spleten waardoor het leek alsof er alleen krassen op zaten.

Nu het aan het helen is zijn er grote happen uit...

Ik weet alleen niet of ik hiermee naar de dierenarts moet, het ziet er niet ontstoken uit en ik heb het gedesinfecteerd.

Maar misschien lopen de bloedvaten nu niet meer goed door (vooral in zijn linker oor)?

Ik loop nu niet te snel naar de dierenarts omdat het nu goed gaat met Pip en Bloem en ik niet weer wil herkoppelen/of ze stress wil bezorgen (ik kan ze natuurlijk evt wel samen meenemen naar de dierenarts).

Graag jullie mening!

Zijn linker oor:

attachment.php?attachmentid=66566&d=1359976431

attachment.php?attachmentid=66567&d=1359976484

Zijn rechter oor:

attachment.php?attachmentid=66568&d=1359976531

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh ze heeft lelijk uitgehaald zeg! Maar ik ben het met Christa eens, het ziet er mooi schoon uit en die oren worden niet meer helemaal heel, maar daar hebben ze geen last van. Frits hier heeft een hele hap uit zijn oor en laat dat oortje altijd een beetje hangen, maar heeft er geen last van verder. Het heeft wel iets stoers ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flap had na de koppeling met Amber 3 gaatjes in de oren maar wel veel kleiner dan bij jou zeg. Toen het mij opviel was het eigenlijk al grotendeels genezen en was het niet nodig om er nog iets aan te doen, het geneest echt ontzettend snel. ik zou wel af en toe een naar de oren kijken, doe ik hier toch, aangezien ze elkaar toch snel vasthebben bij de oren die hangoren ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .