Ga naar inhoud

Trixie Fun board ook leuk voor konijnen!


angelaenpuk

Aanbevolen berichten

113460_trixie_funboard2_05_2011_6.jpgKort geleden heb ik dit bord gekocht voor mijn kitten (die ik als het goed is volgende week mag ophalen!) en bedacht opeens toen ik mijn konijnen hun brokjes naar binnen zag schrokken dat het voor hun misschien ook een leuk spel is.

Ik heb brokjes tussen de uitsteeksels gelegd, tussen de wandjes gras en gepureerde peterselie en basilicum in de "schoorsteentjes" Vooral Wies was gigantisch fanatiek en ook Teun kon het spel erg waarderen! Ze zijn ruim een half uur bezig geweest met eten ipv 1 minuut.

img1774d.jpg

img1776ss.jpg

img1774d.jpg

en daarna lekker samen uitbuiken....

img1723wj.jpg

img1726v.jpg

om een half uur later weer met goede moed verder te gaan!

aangepast door Laura1984
Link verwijderd, zie regels
Link naar reactie
Delen op andere sites

We liggen helemaal in een deuk met dat bord, Wies is echt geobsedeerd en blijft er constant bij zitten. Vanmiddag zag mijn vriend haar zelfs er op liggen (alsof je dus op een spijkerbed ligt met die uitsteeksels, maar blijkbaar is dat geen probleem voor haar)

Ik denk dat ik voor mijn kat maar een nieuwe bestel, want ze willen hem zo te zien niet meer teruggeven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, leuk! Ik heb wel een speelbord voor konijnen, en een snackbal, maar deze ziet er ook erg uitdagend uit!

Ik kijk zelf ook altijd bij de kattenspeeltjes, want daar zitten vaak erg leuke dingen tussen. Vandaag een knisper-tunnel voor katten gehaald. Diva vond het in elk geval vanmiddag al erg interessant, hupte er steeds doorheen, sprong er bovenop, wreef er met dr koppie langs, etc. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er leukuit! Hoe duur is het ongeveer?

Ik heb ook een snackbal gehad, maar Pluis had daar het geduld niet voor en in plaats van de bal te rollen zodat er eten uit komt heeft ze er gewoon doorheen geknaagd zodat ze eten had....

En leuke foto's trouwens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er leukuit! Hoe duur is het ongeveer?

Ik heb ook een snackbal gehad, maar Pluis had daar het geduld niet voor en in plaats van de bal te rollen zodat er eten uit komt heeft ze er gewoon doorheen geknaagd zodat ze eten had....

En leuke foto's trouwens :)

Haha, ja waarom zou je rond rennen met een bal terwijl het ook anders kan?!:mdr:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er leukuit! Hoe duur is het ongeveer?

Ik heb ook een snackbal gehad, maar Pluis had daar het geduld niet voor en in plaats van de bal te rollen zodat er eten uit komt heeft ze er gewoon doorheen geknaagd zodat ze eten had....

En leuke foto's trouwens :)

hahhaa,

bij mij holt de ene er het hele hok mee door en de andere hupst er wat achteraan en die eet alle biksjes op haha :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .