Ga naar inhoud

Eindelijk een manier gevonden!


Samiera

Aanbevolen berichten

Jeej, eindelijk hebben we een manier gevonden waardoor Hupje toch overweegt hier en daar wat sprietjes hooi te eten. Zoals sommige al weten heeft Hupje last van terug komende haakjes. Ze bleef het vertikken om hoe dan ook hooi te eten, maar we hebben eindelijk een manier gevonden waardoor ze het hooi eten zelfs een beetje leuk begint te vinden.

:D

Zal even proberen een filmpje te uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeuujj!! Wat een lekker ding is het ook he ;)

Wilma is een heel goeie hooivreter, Frits wat minder. Nu heb ik 3 verschillende soorten hooi, waarvan Frits er 2 lekker vindt en eentje niet. 's Ochtends geef ik ze het hooi dat hij niet lekker vindt, als ik ze dan 's avonds hooi geeft wat hij wel lekker vindt eet hij er 2 keer zoveel van dan als hij alleen lekker hooi krijgt. Dus. Gekke beesten :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze wegen hier allemaal rond de 2 kilo en krijgen per kilo 15 gram SS, 's ochtends 30 gram, rond etenstijd krijgen ze een schaal groente/fruit en 's avonds weer 30 gram SS. In tussentijd hebben ze hooi tot beschikking maar Hupje wachtte altijd liever tot de volgende lading biks en at liever een paar uur niet dan hooi.. Eigenwijs tutje. :P

Dat is inderdaad zo'n bal die je op hoord te hangen. Maar omdat Hupje en Hunter vrij loslopen in huis kan ik 'm niet makkelijk ergens aan bevestigen. Dus ligt ie los in de mand. Heb er zelf een belletje in bevestigd (zo hoor ik ook meteen wanneer er meer hooi in moet. :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .