Ga naar inhoud

Voer op! :( woensdag komt pas binnen


Caatje1988

Aanbevolen berichten

Hoi mensen,

Ik ben een tijdje geleden overgestapt op de nieuwe fibafirst, en de nijnen doen het er geweldig op.

Nou heb ik vorige week nieuwe besteld dit komt woensdag binnen

Maar nou kwam ik er dus achter dat ik alleen voor morgen nog genoeg voer heb...:( ( ik weet het dom dom had eerder moeten wezen)

Maar nou vroeg ik me dus af, is het erg als me nijnen 1 dagje zonder fibafirst zitten?

Dat ik ze dan gewoon wat extra groenten geef? ( hooi is er uiteraard)

Maar nou kan ik ook bij een kennis hier in de buurt een bakje hfst krijgen... Maar dit lijkt me niet heel slim ivm hun darmen weer...?

Ik heb het helaas nog niet in winkels hier in de buurt gezien :( dus vandaar mijn vraag nu...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dollie is me net een kwartiertje voor :he:

Inderdaad gewoon twee dagen wat minder voer en dan meer hooi geven. Hier is het voer ook wel eens ineens op (ik vergeet nog wel eens dingen zoals op tijd nieuw voer kopen :bounce:) en dan vinden ze zich heeeeel zielig maar verder kan het echt geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een update :) voer was op tijd binnen afgelopen woensdag dus de nijnsels hebben weer lekker een normale portie fibafirst voor de komende 6 weken :)

Domino, toevallig rij ik wel elke dag over de a9 om naar me werk te gaan, dus om dan ff afslag Heemskerk te nemen af en toe is niet omrijden ofzo voor me :)

Zou ik het adres van die ( dieren) winkel mogen van je?

( graag volledig kan ik het in de tom Tom zetten :P ben niet zo handig met de weg vinden :/)

Als het niet in het topic mag hier dan graag een pb'tje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .