Ga naar inhoud

Banjer is ziek, gas


Domino

Aanbevolen berichten

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou...... JAA!!!!! Hij heeft net flink zitten drinken en wortelloof gegeten!! :D :bounce:

Hij heeft een hele tijd stil gezeten op 1 plekje in de kamer, en ging wel steeds verzitten. Ik heb hem maar even gelaten, buikmassage vond ie maar niks en dat steeds vechten om medicijnen en dwangvoer naar binnen te krijgen, kreeg hij volgens mij ook buikpijn van. Dus even rust gegeven en in de gaten gehouden. Ik had vanalles voor hem neergelegd, ook een paar sprieten gras. Die waren ondertussen zowat verdroogd en inene begon hij ze op te eten! Toen vond ie nog een verlept stukje wortelloof en dat ging ook naar binnen.

Vervolgens ging hij het hok in om eens flink wat te drinken. En volgens mij heeft ie 1 keutel gelegd. Mogen er nog wel meer worden van mij, maar hij lijkt weer op te knappen. Hij kijkt ook weer vrolijker. Hopelijk zet het zo door!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben zo blij!! Hij zat er echt zielig bij vanmiddag, en ik had de dierenarts nog geprobeerd te bellen omdat er totaal geen schot in de zaak zat. Maar die kreeg ik niet te pakken. En toen ik het had opgegeven om te bellen begon hij inene te eten :)

Het liefst geef ik hem een dikke knuffel, maar daar is ie niet zo dol op :D een aai is prima, maar vastpakken en knuffelen is niet zijn ding ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh! Wat een verhaal alweer...

Die arme Banjer. Die houding op de eerste foto ziet er echt niet goed uit.

Zo zat Lena ook toen ze net gecastreerd was. Dus heel veel pijn waarschijnlijk.

Nu kan Banjer weer vrolijk verdergaan met het probleemloze koppel zijn. En die plukken op zijn rug...

Zo herkenbaar! Lena heeft ze ook allemaal boven haar staartje en in haar hals. Maar daar mag ik ook echt niet aan zitten.

Goed dat je zo snel gehandeld hebt. En hopelijk gaat hij nu een beetje door zijn rui heen komen.

Ik vind dat altijd een heel moeilijke afweging. Ik weet dat als ik de vacht pluk, ze er veel sneller doorheen zijn.

Maar Lena en Muffin worden daar echt panisch van. Dat wil ik dan ook weer niet. Moeilijk hoor, konijnen hebben als huisdieren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat nog steeds goed met Banjer :D

Hij zit ook weer vertrouwd op "ZIJN" stoel :)

Foto-AOM8UKOD.jpg

Het is net of ie zo een enorme wam heeft...

Foto-XDZSOIVJ.jpg

Foto-R3CWL8KP.jpg

Babbel wilde ook even op de foto, al had ze haar mond wel even schoon mogen maken, ze verzameld altijd vanalles met dat haar van haar ;)

Foto-8QL7A7YQ.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah gelukkig gaat het wat beter weer met hem!

Ken het gevoel, er is altijd wat, die opmerking krijg ik ook vaak van andere mensen: alweer iets met je konijnen?

Terwijl het bij mij 5 maanden terug is... wil ook wel eens jaren niets hebben ofzo... iemand die jaren achter elkaar geen gedonder in het vooronder heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .