Ga naar inhoud

Bink morgen een jeweetwel nijn


Nouck

Aanbevolen berichten

Vertel hem maar niks, is vaak toch traumatisch, zo'n 'groot' verlies ;)

Meestal zijn heren er snel weer bovenop. Zorgen dat je z'n favoriete groente in huis hebt en de eerste dagen niet op bodembedekking houden indien mogelijk, verder heb ik niet veel tips :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha arme Bink :P maar hij komt er eeeecht wel over heen :he: we hebben hier ook gewoon niks gezegd tegen de beestjes die wat onderdelen missen, dan trekken ze zich et ook niet aan :P:whistle2:

Overigens leuk dat je gezien hebt dat Emmelie/Evi ook een voorkant heeft :he: had je berichtje wel gezien maar mijn internet was opeens foetsie maandag haha :P ze bloeide hier al op tussen de anderen en bij Christa is het alleen nog maar beter geworden zo te horen dus ben super blij :) nu haar zoons en dochter nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is zo'n kruik ook nodig als ie binnen zit?

Ja ik had het wel gedaan, wist niet of het nodig was maar heb de kruik gewoon tegen hem aangelegd. Op een gegeven moment ging ik bij hem kijken en toen waren zijn oren koud en in zijn nek voelde hij ook niet echt warm, toen ik aan de kruik voelde was die ook niet warm meer dus gelijk kruik ververst en de kachel bam hoppekee radicaal op 25 gezet. 5 of 10 minuten later kwam er leven in en liep hij een paar meter en wilde ook wat eten, dus ik heb wel het idee dat hij daar baat bij had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja! Hij is net weer thuis! Alweer helemaal wakker, maar wel wat zielig natuurlijk. Hij zat net al wat aan het flesje te nippen, en als ik me niet vergis ging er ook een sprietje hooi in. Ik laat m lekker even bijkomen nu en vanmiddag even checken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .