Ga naar inhoud

Stamper gaat dood?


Ali1598

Aanbevolen berichten

vanochtend ging ik naar stamper toe om hem eten te geven, normaal springt hij altijd tegen het hek aan maar nu bleef hij in zijn nachthok zitten, ik dacht dit is niet goed. ik maakte het hok open en ik zag een konijn die hartstikke mager was, maar normaal is hij heel dik, zijn achterpoten bij zijn voorpoten die hij nauwelijks gebruikte, ik zette stamper op de grond om te kijken wat hij deed, hij bleef gewoon zitten en viel bijna om. terwijl hij normaal altijd staat te springen enzo.

wat is er met stamper aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat Elvje ook al schrijft, neem zo snel mogelijk contact op met een dienstdoende dierenarts. Anders gaat het hard achteruit met Stamper ben ik bang.

Het kan zijn dat ie bijvoorbeeld buikproblemen heeft, maar er kan ook iets heel anders aan de hand zijn. Maar spoed is er zeker bij! Bel ajb een dierenarts. Die kan je nu op dit moment het beste helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 jaar is niets voor een konijn, nog jong zelfs. Een konijn is een prooidier en laat pas laat merken dat het niet goed gaat... en het feit dat hij het nu laat merken, betekent dat je écht haast moet maken.

Hij heeft pijn, daarom zit hij in een hoekje weggedoken. Niet willen eten komt ook door pijn enzovoorts. Dit arme beestje is aan het lijden.

Alsjeblieft, zeg tegen je ouders dat dit beestje écht wel pijn heeft. Wellicht is hij nog gewoon te redden en kan hij nog járen blijven en hoeft hij helemaal niet te sterven aan iets onbenulligs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn ouders zijden dat ik hem goed in de gaten moest houden en zolang hij geen pijn had hoefde ik nix te doen, hij is al 4 jaar.

Al 4 jaar? Pas 4 jaar zul je bedoelen. Hier zijn ze 9 jaar dus 4 jaar is nog jong. ga alsjeblieft zo snel mogelijk met stamper naar een dierenarts anders is de kans inderdaad heel groot dat Stamper er morgen niet meer is!!

aangepast door rabbitmams_miriam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pim,

Een konijntje van 4 jaar is nog niet oud hoor, ze kunnen veel ouder worden. Ik heb er hier eentje wonen die volgende maand 10 jaar wordt. Zeg asjeblieft tegen je ouders dat het wel belangrijk is dat Stamper nu medische zorg krijgt van een dierenarts. Want als hij al zo mager is en niet wil eten en stil in een hoekje zit. Zijn alle tekenen voor een konijn waarmee het echt niet goed gaat.

Hopelijk kan je je ouders overtuigen. Want anders ben ik bang dat Stamper het niet lang meer heeft, hoe rot het ook is om dat te zeggen. Je ziet bij een konijn pas heeeel erg laat als ze wat mankeren. En pijn zie je heel moeilijk bij een konijn. Ze stoppen vaak met eten als ze pijn hebben. Komen niet meer op het favoriete eten af als ze pijn hebben. En ze gaan vaak stilletjes in een hoekje zitten als ze pijn hebben. Dat zijn allemaal tekenen die jouw konijntje ook heeft. Probeer asjeblieft echt je ouders te overtuigen, want het is van levensbelang voor Stamper!

aangepast door Domino
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien handig om tegen je ouders te zeggen dat als ze zo doorgaan stamper inderdaad dood KAN gaan. Hoe groot is de moeite even naar de dierenarts te gaan? Als je konijntje PAS 4 jaar oud is als hij doodgaat doordat je ouders je niet serieus nemen vraag ik me af of ze uberhaupt een beetje verstand hebben van konijnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .